13 September 2012

Sedikit tentang saya ^_^

Saya adalah seorang isteri dan ibu bekerja yg mempunyai 3 org ank lelaki..(sume dlm rumah hero je).  Mempunyai seorang bayi lelaki yg masih menyusu badan sepenuhnya berusia 13 bulan.. dan masih lagi baru dlm bidang jualan Shaklee tetapi telah lama mengenali Shaklee sejak 12 tahun yg lalu...



Bagi sy, vitamin Shaklee sangat2 membantu saya dlm mjayakan penyusuan anak saya dan membuatkan saya berasa lebih cergas,bertenaga dan lebih cantik ^_^..nama pun Ayu..hhehehe,sape lagi nak puji kita kan..Alhamdulillah.. Shaklee juga bukan sahaja untuk kesihatan malahan dapat memberi pendapatan sampingan pada kita..Sangat2 bersyukur berjumpa dengan Bisnes ni dan terima kasih kepada Nurul Radhiah yg membawa saya masuk ke dalam bisnes ini...tak lupa juga kepada Grup LadyBoss dan Euphoria yang sangat2 membantu...
Setakat ini dulu ye..baru belajar buat2 blog ni..terima kasih..



No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....