18 September 2013

HAMIL DENGAN SET SUBUR SHAKLEE

Ramai yang nak hamil, tp masih belum ada rezeki kata orang.. ya, rezeki tu milik Allah tetapi kita disuruh untuk berusaha , berdoa dan tawakal selepas tak tahu nak buat apa dah.. kahwin dah 3-4 tahun, tapi masih belum dikurniakan rezeki anak.. tak kan tak nak anak kan? Permata hati , penyambung generasi kita.. hee.. 

Jom, apa kata ikhtiar dgn Set Kesuburan Shaklee pula. Set ini meningkatkan kesihatan suami isteri , badan lebih bertenaga dan kulit lebih cantik.. wahh... bukan je dapat tingkatkan kesuburan ye, malah lebih dari itu.. Best kan? Cubalah! Selebihnya kita bertawakal..segalanya hanya dengan izin Allah jua. Kita hanya manusia biasa.. Tetapi ingat! Jangan sesekali mudah putus asa untuk terus mencuba ye!

cara kira waktu subur wanita --> klik sini
 

SET SUBUR SHAKLEE BUAT ISTERI 

Boleh ambil Vitamin Asas (Vitalea, B-Complex , Vit C) + Gla Complex + ESP sekiranya ada bajet. 

 

SET SUBUR SHAKLEE BUAT SUAMI

Sekiranya tiada halangan bajet boleh ambil Vitamin Asas plus Zink Complex & Vitamin E

 

CADANGAN SET VITAMIN SHAKLEE UNTUK KESUBURAN SUAMI ISTERI DAN NAK HAMIL CEPAT


Option 1 :
Bagi yang tiada masalah bajet dan masalah kewanitaan disarankan untuk ambil set basic + kesuburan

Vitalea - multivitamin lengkap dgn zat besi. Mengandungi mangan dan magnesium untuk ereksi lelaki. Vitamin A yang terkandung dalam Vitalea membantu kesuburan untuk wanita

B-complex - mengandungi semua vitamin B dan asid folik bagi persediaan untuk hamil dan mencegah kecacatan spina bifida. Memberi tenaga dan mengurangkan kecacatan kromoson pada sperma

VITAMIN C - antioksida yang membantu melindungi sperma bagi menghasilkan sel yang sihat. Meningkatkan imun tubuh

Zink Complex - Penting untuk meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma yang sihat dan kuat. Ia juga bertindak melindungi sperma dan mengelakkan bakteria di dalam vagina.
Shaklee Zink Complex untuk kesuburan
Kelebihan Zink Complex untuk Kesuburan

Vitamin E - Antioksidan untuk melawan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan pada sel sperma. Membantu melicinkan perjalanan sperma bergerak kepada sel telur dengan tepat. Meningkatkan kemampuan seksualiti dan libido.

Gla Complex - Memperbetulkan kitaran haid dan masalah PMS, senggugut dan mengecutkan fibroid dan cyst. Gla Complex juga membantu meningkatkan lendir kesuburan servik wanita. Memberi perlindungan kepada sperma untuk bertahan hidup lebih lama sehingga 5 hari di dalam tiub follopio. Kebarangkalian untuk persenyawaan adalah tinggi 


Alfalfa - Memperbaiki masalah keputihan, membuang toksin, dan melancarkan perjalanan darah. Bertindak mengalahkan kacip fatimah. :) 

ESP - Menguatkan rahim bagi yang mudah gugur. Protin penting membantu kesuburan sperma dan ovum. Protin adalah makanan pada sel tubuh. 


Option 2 : bagi yang tiada bajet anda disarankan ambil vitamin yang penting iaitu (suami) Zink Complex dan Vitamin E, atau boleh juga ambil CoQhealth Plus(isteri) Gla , Complex & B Complex


Option 3 : 

bagi wanita yang punya masalah keputihan, anda disarankan untuk ambil Alfalfa Complex
bagi yang ada PCOS dan masalah berat badan, sila turunkan berat badan ideal dahulu
bagi wanita yang punya masalah senggugut pula, disarankan untuk ambil GLA bersama Ostematrix Shaklee

bagi wanita yang kerap keguguran boleh ambil ESP dan B-Complex

 
Masalah Lain :

Terlalu kurus -->> cuba naikkan berat badan dahulu
Gemuk -->> cuba untuk turunkan berat badan & dapatkan berat yang idel 

**kalau gemuk sebab hormon, boleh perbaiki hormon dengan GLA Complex 
 
 
********************************************************************************************************
 
TESTIMONI PENGGUNA SET SUBUR SHAKLEE
 
Hazlynn Hakim
Asslm.. Just nk share experience.. Sy start consume GLA complex on January 2013 sbb ada masalah period pain & cycle period panjang. Sy dah kahwin lebih kurang 4thn 6bln. Baru2 ni sy check upt +ve. Dr ckp dah 6weeks.. Doakan sy selamat bersalin.. — bersama Azah Ezat.


Dee Fadrafa my husband guna mens health set sbb kami cuba mndptkan zuriat lagi. mula2 saya je amik set subur. tapi bila nampak mcm tak brape jalan...suami pun try set tu. lgpun...dgn environmentt pkerjaan panas n trdedah kpd radiasi... nampaknya set ni beri kbrkesanan kpada dia. now saya da di awal kehamilan n husband tak cpat penat. kulit hubby pun dah tak kering mcm dulu.

Farah Nur Zahirah

Salam Syawal warga GBS. Nak Share sikit dengan semua. Alhamdullilah syukur pada Allah. 8/8/13 genap usia kandungan sy 5 bulan. Masih berbaki 4 bulan sebelum si precious ni kuar. Terima kasih Allah sebab ditemukan dengan Shaklee dan diberi rezeki setelah 2 tahun tunggu.
Awal bulan 2 2013 sy dan suami start makan SET KESUBURAN + ESP , lepas disahkan hamil bulan 3 2013, sy sambung dengan pengambilan SET HAMIL TRIMESTER 1 (VITALEA,BCOMPLEX,VITA C,OSTEMATRIX + ESP) dan sy sambung dengan SET HAMIL TRIMESTER 2/3 dengan hanya tambah OMEGA GUARD. sy langsung tak ambil ubat dari doctor. 100% SHAKLEE.
Bulan 12 ni Inshaallah sy bersalin. boleh la ambil set pantang shaklee pulak. Shaklee mmg terbaik!  

TESTIMONI SET SUBUR SHAKLEE
CREDIT TO buahatikusayang.blogspot
Cari saya kalau nak cuba dan order!

Pengedar Sah Shaklee Sekitar Bandar Baru Sentul

Pn.Ayu 0162853148
SID : 882771
 

1 comment:

Unknown said...

nice info sharing...thank you :)
selamat berpuasa
feel free to visit my blog: http://vitaminderoyale.com/set-kesuburan-shaklee/

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....