19 January 2014

KENAPA SAYA PERLU DAN SETIA BERSAMA SHAKLEE?





Assalamualaikum wbt, & hai semua!! Bismillahhirrahmaniraahim.. dengan izin Allah, disini saya kongsikan kenapa saya & rakan yang lain tetap setia bersama Shaklee..


Ramai yang tahu Produk Shaklee adalah merupakan produk kesihatan & berasaskan 100% bahan semulajadi. Ini salah satu sebab kenapa saya setia bersama dengan Shaklee. Bahan asas natural tanpa bahan kimia & ada ujian klinikal sebelum ia dipasarkan.



Saya juga percaya dengan Shaklee sebab ia telah lebih 50 tahun bertahan dipasaran dunia. Sepertimana kita tahu, jika sesuatu syarikat tu ada masalah, sudah pasti tak dapat bertahan lama bukan?




Pemasaran Shaklee juga punya permintaan yang tinggi & merupakan pasaran global. Zaman moden masakini kita terdedah pada udara yang tercemar dan makanan yang tidak berkhasiat seperti fast food yg mudah dibeli & disediakan. Apakah makanan2 ini berkhasiat? Tidak bukan.. anak2 kita juga tidak mendapat nutrisi yang cukup. Dari sini, datangnya high demand pada produk2 kesihatan. Sebab tu sekarang, banyak keluaran makanan berasaskan kesihatan.

Saya juga dapat meningkatkan taraf kesihatan saya sekeluarga selain dapat struktur kulit yang lebih baik dan cantik bukan saja dimuka ye malah di seluruh tubuh ok!

Dan 1 lagi, pembayaran bonus Shaklee..ini bagi anda yang berminat nak berbisnes ye.. ia tidak sama dengan sistem MLM yang lain.  Upline tidak goyang kaki, downline tidak ditindas. Tidak juga perlu modal yang banyak & stok melambak. Tak perlu buat loan. Tak perlu, tak perlu... Bayaran bonus diberi mengikut hasil jualan indvidu dan berdasarkan empayar yang dibina. Bonus leadership diberi untuk mereka yg berpangkat lebih tinggi. Bonus juga dibayar tanpa had! 2, 3,4, 5, 6 angka.. pilih je mana kita nak. Tapi ingat, ia tak datang bergolek ye, perlukan usaha dan fokus yang konsisten


Setelah membaca entry ini, apakah anda rasa nak sertai kami?

Anda berminat nak cuba produk-produk Shaklee?

Hubungi saya untuk info lanjut.
Sms @ whatsapp utk respon yang lebih cepat : 0162853148



No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....