15 January 2014

KENAPA SHAKLEE JADI PILIHAN RAMAI

Assalamualaikum w.b.t

Bismillahirrahmanirrahim..

Entry mlm ni nak kongsi dengan anda semua kenapa ramai memilih Shaklee berbanding dengan produk lain. Kenapa vitamin & bisnes Shaklee jadi pilihan ramai?

Pertama sekali, Shaklee adalah vitamin paling selamat dan semulajadi. Ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia, dadah @ bahan berbahaya yang boleh mendatangkan kesan jangka panjang seperti kanser dan masalah buah pinggang.

Kedua, Shaklee melaburkan lebih250 juta dolar bagi tujuan ujian dan pembangunan (r & d) dan 80000 ujian dijalankan setiap tahun bagi setiap produk yang dikeluarkan oleh shaklee.

kenapa shaklee jadi pilihan ramai
PERBEZAAN SHAKLEE


Ketiga, produk shaklee telah berada dipasaran sejak tahun 1956 lagi. Ia merupakan syarikat yang kukuh dan telah lama bertapak dipasaran menjadikan Produk Shaklee pilihan ramai seluruh dunia.

Ke-empat, bisnes Shaklee tidak seperti bisnes MLM yang lain. Pengedar2 Shaklee dilatih untuk merperkenalkan & melebarkan pemasaran produk Shaklee. Shaklee membayar bonus kepada pengedar-pengedarnya bergantung pada hasil jualan setiap bulan. Bonus diberi dalam bentuk cash ke akaun pengedar. 

Kelima, dalam bisnes Shaklee..setiap pengedar menerima bonus berdasarkan usaha masing-masing. Disini tidak timbul upline menindas downline atau upline duduk goyang kaki. Besar usaha anda, besarlah bonus yang anda dapat.

**renungi dan fahami kata2 mentor magic kami.



Keenam, bisnes shaklee boleh dibuat secara online. Urusan pemesanan juga boleh dibuat secara online di www.shaklee2u.com.my . Hanya yang telah mendaftar menjadi ahli sahaja boleh login masuk ke web tersebut. Pengeposan juga dilakukan oleh pihak Shaklee. So, disini anda tidak perlu lagi ke pejabat pos! Cas pengeposan rata rm10 untuk semenanjung dan rm20 bagi Sabah & Sarawak.

Ketujuh, anda boleh berbisnes sehingga keluar negara! Hanya beli pek Gold Ambasador bagi memudahkan anda melantik pengedar / downline anda diluar negara. Ya, anda boleh berbisnes tanpa batas.

Kelapan, bisnes Shaklee dalam grup kami adalah santai dan berkonsepkan family. Anda boleh bwk keluarga anda bersama. Anak2 tak perlu tinggal dirumah. Coaching secara online & offline. Anda juga menjalankan bisnes shaklee di rumah!




Ok! Cukup itu shaja. BANYAK LAGI KELEBIHANNYA SETELAH ANDA MENJADI AHLI SHAKLEE. Anda teruja? Daftarkan diri anda sebagai sebahagian keluarga Shaklee dalam Grup Jutawan kami. Anda akan lebih teruja sekiranya anda tahu setiap kejayaan yang telah tercapai & setelah masuk ke dalam grup kami. InshaAllah. Sekiranya anda punya target, azam dan cita2 yang tinggi, minat berbisnes, tidak mudah sentap & punya sekeping hati yang kental tidak mudah putus asa. Anda layak menyertai kami. 


TIADA YANG MUSTAHIL SEKIRANYA ANDA MAHU.


Daftar sebagai pengedar Shaklee hanya RM75 sm | RM85 SS. TERMASUK POSTAGE.

HUBUNGI SAYA UNTUK INFO LANJUT

NOR FAHIDAYU MASRAN
SID : 882771
H.P : 0162853148

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....