FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

17 September 2014

Dapat Sebotol Meal Shakes Percuma Sambil Berpeluang Menderma!



Berpeluang menderma? Dapat percuma sebotol Meal Shakes lagi? haa....jangan tak percaya tau! 

Sepanjang bulan September ni, Shaklee Malaysia menawarkan dengan setiap pembelian 3 botol Meal Shakes anda akan dapat PERCUMA sebotol lagi, daaannn 10% dari setiap keuntungan jualan satu set Meal Shakes ni , shaklee akan sumbang kepada 2000 keluarga kurang mampu selama setahun. Wow!! hebat kan? Sambil membeli anda juga berpeluang menderma dan membantu keuarga-keluarga kurang mampu di Malaysia.

Program charity yang sangat bagus bagi pendapat saya...dah lah anda beli dapat percuma setin lagi, dapat pula peluang menjadi sebahagian dari penderma... bestt tuu.... berpeluang bantu keluarga kurang mampu lagi... bukan pihak shaklee je yang untung, malah kita yang membeli pun dapat tempiasnya, takdelah sebelah pihak je yang untung kan?


Makumat lanjut klik pada poster di bawah :-)




Jom kita memborong! Saya pun nak beli untuk anak-anak saya dan saya juga..ehee...biasalah tengah-tengah hamil ni kan, ada masa datang tak suka nak telan pil-pil ni... bukan je dapat tambah nilai kesihatan, malah dapat serikan wajah juga tau! Tak percaya? haa...cuba dulu baru tau... 

Cerita lanjut tentang Meal Shakes boleh klik sini -->> Meal Shakes Shaklee

Klik juga untuk testimoni -->> Testimoni Meal Shakes


Anda boleh menghubungi saya melalui:

SMS | WASAP 

0162853148 

untuk respon cepat.



SHAKLEE COD AREA -  
SEKITAR BANDAR BARU SENTUL, MINI UTC SENTUL, 
TAWAKAL HOSPITAL, RESTORAN HASLAM JALAN PAHANG 

Share it