03 December 2014

Cabaran Menangi iPhone 6 Percuma iReach

Wow!!

Menarik bukan ? Siapa rasa nak menang iPhone 6 ni secara PERCUMA? Peminat-peminat Apple pasti sukakannya..tak perlu keluar duit pun, cuma sahut cabaran dari kami sahaja dengan syarat yang sangat mudah...

Cabaran Menang iPhone 6 Percuma iReach
Cabaran Menang iPhone 6

Nak cuba? 

Ada syaratnya.. :) tak susah pun...


CARA NAK SERTAI CABARAN MENANG #iPhone6iReach

1. Anda mestilah ada blog.
2. Mesti mendaftar jadi ahli Shaklee bersama saya. 

KLIK sini untuk tahu cara nak jadi ahli Shaklee -->> Cara mudah daftar jadi ahli Shaklee

3. Selepas mendaftar jadi ahli , anda akan saya masukkan ke dalam grup rahsia (iReach Group) kami di facebook. Kumpulan Shaklee yang super hebat ok! Khas untuk anda yang sudah mendaftar dengan saya sahaja ye!! Segala coaching dan ilmu yang disampaikan adalah secara PERCUMA!!

4. Hint-hint dan beberapa cara nak menang iPhone 6 Percuma iReach ditunjukkan di dalam grup iReach nanti setelah anda mendaftar jadi ahli bersama saya!


RASA TERCABAR?


NAK MENANG I-PHONE 6 ?


Mana tau rezeki anda menang kan? Saya pun nak menang juga! Ada saingan baru best.. FREE ok , siapa yang tak nak kan..


Fast Action, Fast Result. Ayuh bertindak sekarang! #iPhone6iReach




***APA SAYA DAPAT SELEPAS DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE DALAM iREACH GROUP?***

  • Saya menjadi seorang yang lebih POSITIF dan tak mudah sentap
  • Belajar Rahsia Jemput Rezeki yang mudah
  • Belajar Rahsia Jutawan MLM
  • Diri jadi lebih dekat dengan Allah SWT
  • Bonus 4 angka
  • Kesihatan yang baik
  • Belajar banyak tentang kesihatan
  • Kenalan alam maya bertambah
  • Dikelilingi orang-orang berjaya dan sentiasa positif
  • Dapat bantu keluarga dan orang lain

NAK JADI SEPERTI SAYA?
 
Hubungi saya untuk info lanjut :

Sms@wasap  0162853148 

Saya pengedar Sah Shaklee

Nor Fahidayu Masran
SID :  882771



No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....