FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

01 February 2015

BAGAIMANA MERAIH REZEKI MELIMPAH RUAH? Ikut Formula ini..

“Formula terbukti berjaya untuk menarik rezeki yang melimpah ruah, kebahagiaan hati, kekayaan harta dan jiwa, serta keberkatan hidup di DUNIA dan di AKHIRAT”


Adakah anda ada mengeluh masalah rezeki tidak cukup 
seperti berikut? 


“Bila lah nak kaya ni…”

✎  “Hutang bertimbun bila nak bayar ni… orang dah minta-minta bayar tu…adeh!!” 

✎  "Ada duit tapi selalu tidak cukup untuk disimpan, ada sahaja yang nak kena pakai DUIT”

✎ “Bila lah nak merasa kereta besar, rumah besar…anak-anak makin besar, 
DUIT makin tak cukup, Tak larat menyewa dah”.

✎  “Sampai bila nak kerja kerajaan ni…masa dengan keluarga selalu terbatas, keluar pagi,
balik malam… tersangkut kereta jem di jalan raya lagi…sampai rumah anak-anak dah tidur.”  

✎   “Macam mana nak jadi kaya ni…letih dah kerja, buat kerja itu ini, berniaga itu ini,  
tapi tak kaya-kaya juga… Hutang makin bertambah lagi adalah…”

✎  “Bila nak kahwin ni… Belanja sendiri pun tak lepas lagi, kerja pun cukup-cukup makan  je, 
macam-macam kerja dah buat, buat kerja lebih masa sudah, berniaga sudah, bekerja 
makan gaji pun sudah, bekerja sambil berniaga pun sudah…”

✎  “Kerja SWASTA pula walaupun gaji banyak tapi “tak ada LIVE” kerja tak tentu masa.
Nak bercuti pun tiada masa”. IBADAH pun sudah TUNGGANG-LANGGANG.

…………………………………………………………………………………………………….. 


Saya ada JAWAPAN  untuk semua masalah anda… 

Tidak dinafikan, sememangnya PERBELANJAAN hidup di zaman yang  serba canggih
ini semuanya dah semakin tinggi. Saban hari harga barang semakin naik, semakin
menekan pula kos hidup. Gaji dan pendapatan pula tak naik-naik. Perbelanjaan harian
yang perlu ditanggung  lagilah banyak. Duit minyak kereta, duit tol, makan pakai isteri,
anak-anak, mak ayah, bil air, bil elektrik, pinjaman bank, sewa rumah, sewa kereta,
sewa motor dan segala bagai pinjaman lagi yang perlu dibayar setiap bulan. Banyak
tanggungan. ALLAHUAKBAR… Rasa sesak nafas bila difikir-fikir.  

Ada orang, sanggup berhutang lagi KERANA NAK SELESAIKAN HUTANG, hutang
PTPTN, hutang modal perniagaan dan macam-macam hutang lagi. Dah bergolok
bergadai pun masih tak dapat selesaikan lagi HUTANG yang ada. Bukan sahaja tak
dapat selesaikan hutang yang ada, tapi bertambah-tambah pula hutang dibuatnya.  

AMALAN  BERHUTANG  ini adalah sangat bahaya kepada diri kita sendiri, Yelah…
mana tak bahayanya, jika hutang tak dapat dilangsaikan  sebelum kita meninggal dunia,
hidup kita akan terseksa di alam KUBUR nanti. Roh tergantung tak dapat naik ke
langit. Jadi kena SEGERAKAN BAYAR HUTANG walau apa cara sekalipun.  Ini
kerana, mati kita tak tahu bila. Mungkin sekejap lagi, mungkin esok, mungkin minggu
depan. Makin hari, makin meningkat umur, makin dekat tarikh KEMATIAN KITA.  


Tapi INGAT…  jika nak bayar hutang, carilah duit secara HALAL  dan
BERKAT…sekiranya nawaitu kita itu baik, In Shaa Allah jalan itu pastinya ada.
Berdoalah banyak-banyak kepada-Nya… Sesungguhnya Dia lebih mengetahui apa
yang terbaik buat kita! 

Tapi, sebelum nak bayar HUTANG  tu… yang paling memeningkan  kepala adalah
 

 “Bagaimana Nak Cari Duit Untuk SELESAIKAN HUTANG
dengan cepat”?  

“Bagaimana Nak Jadi Kaya Cepat tanpa perlu
Berhutang”?


 Belum  termasuk  fikir…
    
Bagaimana nak cari Duit Untuk Tampung BELANJA
meneruskan Hidup Sehari-harian  lagi… 

PENING DAN SERABUT DIBUATNYA...
                              
Mari kita lihat apa sebenarnya yang boleh dilakukan untuk SELESAIKAN MASALAH ini. 

"Kesan HATI YANG POSITIF ADALAH 5000 KALI LEBIH BAIK daripada 
hati yang negatif dan akan menarik BANYAK REZEKI..

"KETAHUI RAHSIA BAGAIMANA ,
HATI YANG POSITIF menarik REZEKI LEBIH BANYAK
dan TANPA DI SANGKA-SANGKA"


BUKTINYA?


 


 





Kesannya, paling parah, pelanggan PM bertalu-talu, rupanya begini formula yang
betul-betul berkesan, Alhamdulillah saya baru selesai menghadamkan formula ini,
 
Berminat nak tahu sila ke pautan ini 
 

 

Mahu menjadi seperti saya dan mereka di atas?
Maka WAJIB Baca lagi SELANJUTNYA. 
 
FormulaTarikDuitDenganMudah
KLIK UNTUK TEMPAHAN
 
 

Share it