01 February 2015

Kulit Sensitif, Pedih Tangan Alergik Sabun? Serbuk Pencuci Mana Yang Elok?

Ada antara kita yang alergik dengan sabun, terutama sabun yang tinggi klorin..bila dipegang tangan rasa panas.. kena pula yang berkulit sensitif, pasti ia mengelupas dan pedih...  sakit kan?


Cara Atasi Alergik Sabun
Pedih tangan alergik pada serbuk pencuci

Bagaimana anda mengatasi masalah tersebut? Tukar sabun?? Pakai sarung tangan getah? Ok.. disini saya nak share sabun yang selamat untuk tangan anda, anak-anak dan alam sekitar...


Serbuk Pencuci Fresh Laundry Concentrate ini telah diuji dan disahkan :


Selamat : hipoalergik, tanpa klorin, sesuai digunakan untuk semua fabrik yang boleh dibasuh, tanpa bahan kimia berbahaya.

Berkesan : Berkepekatan tinggi, 1 aun sudah memadai untuk cucian muatan sederhana, keberkesannya yang sama dalam semua jenis suhu, samada air sejuk atau panas.

Mesra Alam : Ramuan semulajadi yang mesra alam, Surfaktan bersifat biorosot, tanpa fosfat, borat dan nitrat, tanpa bahan pewarna, bungkusan yang boleh dikitar semula, & selamat untuk sistem septik dan pembentungan.

Tahukah Anda?


Kebanyakan serbuk pencuci pakaian mengandungi bahan perengsa yang boleh disedut atau diserap melalui kulit - punca lazim berlakunya tindak balas alahan. Triethanolaminedodecylbenzenesulfonate merupakan salah satu bahan perengsa tersebut, dan ia disenaraikan sebagai bahan berbahaya oleh EPA dan DOT. 

Sentuhan dengan bahan ini boleh merengsakan dan membakar kulit dan mata. Jika terhidu, ia akan merengsakan hidung, tekak dan paru-paru hingga menyebabkan batuk, asma dan/atau sesak nafas. Kulit yang kerap bersentuhan dengannya akan menjadi kering dan gatal serta mengalami masalah alergi kronik dan ruam.


Fresh Laundry Concentrate Tidak Mengandungi Bahan-Bahan Ini Mahupun Bahan Berbahaya Yang Lain.

Serbuk Pencuci Pakaian Shaklee
Serbuk Pencuci Pakaian Shaklee


Anda dapat bayangkan keseronokan apabila hasil cucian bersih dan berbau harum? Rasai kepuasan yang lebih mendalam dengan pencuci fabrik Fresh Laundry. Rumusan enzim semula jadi ini bukan sahaja membersihkan pakaian dengan lebih baik, malah ia juga sama sekali tidak memudaratkan bumi. Ini bermakna, anda boleh menghidu keharuman pakaian yang dicuci sambil terus menghirup udara yang segar dan nyaman.

Formula semulajadi Fresh Laundry buat anda berasa nyaman, cucian lebih bersih dan selamat untuk bumi

Ianya pekat; sekotak membasuh lebih 88x cucian, berprestasi tinggi dengan pembersih enzim untuk mengekalkan pakaian putih dan berwarna, selamat pada semua jenis kain, dan dirumus untuk membantu mencegah pakaian berwarna dari memindah dari satu pakaian ke pakaian yang lain.



NAK SEKOTAK?

Fresh Laundry Concentrate (2.49kg - Rm80.00)


Saya pengedar Sah Shaklee

Nor Fahidayu Masran
SID :  882771

Sms@wasap  0162853148 

COD AREA   : 


Pengedar Shaklee 

Sekitar Bandar Baru Sentul dan kawasan berhampiran.





















No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....