02 April 2015

5 Cara Cepat Kurus & Turunkan Berat Badan Selepas Bersalin

Ada ramai ibu-ibu yang selepas melahirkan menghadapi masalah sukar nak kurus, nak turunkan berat badan lepas bersalin. Stress kan? Lebih-lebih lagi bila kena tegur dengan orang paling dekat dengan kita..sangatlah stress!

Jaga pantang dengan ketat pun masih tak kurus-kurus?


KURUS LEPAS BERSALIN
Kurus Lepas Bersalin Menjadi Idaman Setiap Ibu-Ibu Lepas Melahirkan

Berat Badan Turun sampai 20kg tanpa mengganggu susu ibu, 
siap ada dua orang anak susuan lagi


ok, di sini saya nak kongsikan 5 cara turunkan berat badan selepas bersalin. Ini mengikut pengalaman saya sendiri ye..

  1. SUSUKAN ANAK SECARA EKSKLUSIF - Dapat menyusukan bayi secara eksklusif selama 6 bulan selepas melahirkan adalah satu bonus. Sebab apa? Sebab semasa menyusukan anak, anda senang-senang je dah bakar 500 kalori dalam sehari. 
  2. MINUM AIR SECUKUPNYA - Setiap 25kg berat badan, kita perlukan 1 liter air. Jadi, jika berat badan anda 60kg, anda perlukan sebanyak 2.4 liter air sehari. Cara paling mudah nak tahu berapa banyak anda dah minum sehari, sukat air dalam botol minum. 
  3. JANGAN SKIP WAKTU MAKAN - Makan ikut waktu. Jangan skip waktu makan. Tabiat suka melewatkan masa makan akan menyebabkan anda untuk makan lebih banyak dari biasa. Diet yang betul adalah dengan makan mengikut waktu
  4. LEBIHKAN PENGAMBILAN SERAT - Lebihkan mengambil makanan tinggi serat seperti buah-buahan dan sayur-sayuran. Serat membantu anda berasa lebih kenyang dan membantu melancarkan perjalanan usus perut.
  5. AMBIL SUPPLEMEN - Ambil supplemen semasa proses menurunkan berat badan. Ia membantu melengkapkan keperluan nutrisi tubuh akibat proses turunkan berat badan. Ibu lepas bersalin juga perlukan supplemen bagi membantu proses menghasilkan sel darah merah, dan memberi tenaga.

SET VITAMIN KURUS SHAKLEE BANTU TURUNKAN BERAT BADAN SELEPAS BERSALIN

Tak dapat dinafikan lagi, Set Vitamin Kurus Shaklee telah banyak membantu ibu-ibu lepas bersalin menurunkan berat badan. Bukan saja dapat badan yang solid, tapi kulit pun jadi lebih cerah, anjal dan cantik.!! wow..sape yang tak nak kan?




ESP - Protin Soya Non GMO yang perlu untuk memberikan rasa kenyang yang lama dan membekalkan tenaga sepanjang hari. Kaya dengan 9 asid amino perlu untuk tubuh. Esp juga bertindak sebagai milkbooster bagi ibu-ibu yang menyusukan, susu jadi lebih pekat danbayi cepat kenyang. Protin yang cukup menghasilkan kulit yang lebih cerah, anjal dan berseri. Bonus kulit ibu dan bayi pun cantik!!

Omega - Selain bagus untuk otak ibu dan bayi, Omega juga bantu proses pembakaran lemak dan kolestrol

Lecithin - membantu mengemulsi lemak dan kolestrol agar tidak melekat pada dinding salur darah

Alfalfa - agen detox, bawa keluar lemak dan kolestrol dari tubuh. Alfalfa juga bertindak sebagai perangsang susu ibu & membantu merapatkan vagina ..ala alaa kacip fatimah moden gitu.!


BULAN APRIL 2015 - BULAN KURUS DENGAN VITAMIN SHAKLEE 

OFFER 

BELI 3 CANISTER CINCH SHAKE FREE 1 CANISTER
BELI 2 BOTOL LECITHIN DAPAT 5% DISKAUN @ BELI 6 BOTOL FREE 1

TESTIMONI SET KURUS LEPAS BERSALIN


TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE
TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

PESAN SEKARANG!


HUBUNGI SAYA UNTUK PESANAN

AYU
016-2853148
PENGEDAR SAH SHAKLEE
COD BANDAR BARU SENTUL

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....