FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

29 April 2015

Rawat Selsema Tanpa Ubat

Selsema melanda... huawaaa!! Berjangkit-jangkit..dari suami, ke anak.. ke ibunya pulak...Selsema ni memang virus yang mudah berjangkit.. Siapa imun kuat, InsyaAllah susah nak kena penyakit berjangkit ni.
rawat selsema tanpa ubat
Tapi kenapa nak susah-susah,,. Sunstained Released Vita C Plus kan ado.. :) tambah dengan Garlic Complex juga untuk ganti antibiotik... 

Dah lama cik ayu tak telan panadol tau.. ubat batuk  ke ubat selsema ke, memang tak ada dalam rumah ni.. Vit C ni lah pengganti Panadol acik.. So, tak lah mengantuk kan? Kalau makan ubat selsema kompom mengantuk, ye tak?

SET VITAMIN DEMAM SELSEMA
SET VITAMIN DEMAM SELSEMA RM 140.00
 

Bila anak cik ayu si Habib tu selsema , cik ayu kasi dia Omega aje, ni paten tak suka vit c budak tu, sebab rasa masam-masam tu memang dia fobia sikit.. hihi.. tapi Omega dia suka.. Boleh klik sini untuk tahu cara acik ayu kasi Habib makan Vitamin.. :) 

Haa,, dah selsema tu, mesti batuk jugak nanti kan,.. ini biasa terjadi pada saya sendiri. Dah batuk, berkahak pulak, memang telan Omega & Garlic laaa...

Ok! Jom telan 2 biji Vitamin C & 2 biji Garlic Complex dulu sebelum tidur,.. kompom esok bangun tak de srooottt sreettt lagi.. :) Kulit pun makin cantik tau kalau konsisten makan 2 vitamin best ni.. 



Nak Order?
Hubungi saya untuk pesanan

PENGEDAR SAH SHAKLEE BANDAR BARU SENTUL

Share it