22 May 2015

Petua Kempiskan Perut Buncit yang Berangin Lepas Bersalin Tanpa Makan Ubat

Lepas bersalin mesti target nak kurus dan nak kempiskan perut buncit kan?

Sini saya nak share petua kempiskan perut buncit dan berangin  lepas bersalin tanpa makan  ubat. Buat sendiri je di rumah..tak susah pun.. bahannya pun memang sedia ada di dapur


Petua Kempiskan Perut Buncit yang Berangin Lepas Bersalin
Petua Kempiskan Perut Buncit yang Berangin Lepas Bersalin


Ok. Petua ni saya jumpa di Facebook. So saya convert dalam blog ..nak simpan untuk diri sendiri juga sebenarnya.. hihii..senang nanti nak cari .. .

Jom kita cuba sama-sama 

Bahan-bahannya :

Petua Kempiskan Perut Buncit yang Berangin Lepas Bersalin Tanpa Makan Ubat
Ramuan Untuk Kempiskan perut

3 sudu halba - direndam dahulu dalam 3 minit kemudian toskan
3 cm halia
15bj lada hitam
4 ulas bawang putih

Cara-caranya : 

Tumbuk semua bahan -bahan di atas sehingga lumat. Kemudian gentel-gentelkan bulat-bulat macam maajun.
Simpan dalam peti sejuk. Amalkan 2biji pagi & 2 biji malam setiap hari. Petua ni mampu mengeluarkan angin dalam badan dan mengempiskan perut anda!!

Jimat dan selamat kan? Bahan-bahan pun tidak perlu diragui lagi... 

Selamat mencuba!!


1 comment:

Unknown said...

Terima kasih atas perkongsian resepinya sangat manfaat.
Saya ambil yang haq sahaja yang lain saya pulangkan kembali kepada tuan punya blog.

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....