FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

26 June 2016

BARANG YANG WAJIB ADA DALAM BEG TANGAN IBU

Haalooo....selamat berhujung minggu..!
.
Nak p mana tu?? Jalan2 soping keee..hihi...almaklum...ada dlm 10 hari lagi nak beraya dah kan...

.
Apa yg korang selit dalam handbeg ye selalunya?  Yang mesti ada selain pampers anak..😂😂
.

Dalam handbeg sy mesti ada benda ni.. senang bawa. Kalau ada kecemasan terus buka handbeg. Krim serbaguna, Nutriferon, makeup remover & omega. Tak kiralah jalan jauh ke dekat ke.. standby je.

Untuk apa?? Haa meh nak citer...
.
#krimherbalblend aka krim serbaguna ni mmg sgt2 penting waktu2 kecemasan. Blh guna wat sapu luka2 kecil, lebam2, ruam2, gigitan serangga atau sakit kepala pun boleh sapu.. sebab dia ada extrak rosemary. Best je..tp tk panas.
.
#nutriferon ni kalau kena selsema, demam atau bersin2/resdung @ melawan jangkitan virus.  Mmg perlu ada untuk standby. Kalau jalan mana2 kotlah baru nak sesuaikan dgn tmpt, biasanya kan ank2 mesti demam,selsema.. haa...nutriferon ni la sbg pnyelamat.  Mak ayah ank semua boleh amik.  Nak demam boleh jadi tak demam. 😉

#omega pntg untuk anak2. Kalau nampak dorg tk sihat je terus bagi lagi2 kalau batuk.. mmg ini vitamin dorang. Bukan anak je pun sebenarnya.. untuk mak sekali.. hihi...manalah tay dah berjalan raya2 kan....makan dah terlebih lemak.. kita telan 3 biji omega ni.. kasi flush balik lelemaks itu.. 😄😄

.
#NutriwhiteMakeUpRemover tu pula untuk cuci mekap laa.. muahahaha.... dah mekap2..dah berhabuk2 muka jalan sana sini... nak solat, kita tenyeh dia dulu.. baru bersih, licin & tegang je rasa muka tu. Mekap remover ni sbnrnya penting sgt tau.. dia bantu bersihkan muka dan singkirkan daki2 solekan. Kalau muka tak bersih tu yg buat liang2 roma tersumbat dan penyebab jerawat tu .  Dulu mmg sy xtau pn yg mekap remover ni sgt pntg. Sekarang tidak lagi...😄😄

.
¥ok. Jom jalan2..


FB : NOR FAHIDAYU MASRAN
SID 882771
PENGEDAR SHAKLEE SENTUL
WHATSAPP : 0162853148

.
#tsunamishaklee
#tsunamiG7
#pengedarshaklee


Share it