FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

16 September 2016

Minyak Ikan Terbaik Omega Guard Jadi Pilihan Ibu dan Anak Bijak

INI MINYAK IKAN OMEGA GUARD PILIHAN TERBAIK IBU DAN ANAK BIJAK 😍😍
.
#OmegaGuardShaklee banyak bantu saya sebagai seorang ibu dikala anak2 tidak sihat, selsema atau batuk berkahak.

Saya bagi sebiji je kat anak, nanti dia muntah kahak terus, tak pun kahak tu akan cair dan keluar ikut najis.. dalam 2-3hari kahak dan hingus pun kering.. itu yang ramai ibu2 suka!!
.
Lagi yang saya suka, sebab omega ni bantu kawal kolestrol dan bakar lemak2 dalam badan mak. Jadi, berat ibu tak lah naik mendadak di kala  makan banyak.. hahaha ..😄😄 ibu pun suka!

Raya korban banyak makan daging kan? msti nanti korang makan rendang..ketupat, lontong semua yg enak berlemak berminyak ni kan.. haaa, saya pun bedal jer.. mana boleh tolak, nanti korg kecik hati pulak kan? 😂...

Jadinya, Omega ini adalah pembantu membuang lemak2 yg tak perlu dalam badan tu kan.. tidaklah ia melekat dalam salur darah dan menyumbatkan perjalanan darah ituuu. Ecehhh... nak slim macam saya? Sila order omega sekarang!! Kahkah..😄😄



Ok. Berminat nak beli minyak ikan terbaik Omega Guard Shaklee? Mai order cepat.

WHATSAPP 0162853148
NOR FAHIDAYU MASRAN
PENGEDAR SHAKLEE SENTUL
.
#tsunamishaklee


Share it