27 November 2016

Vitamin Shaklee Pilihan Saya

Salam hujung minggu. Selamat bercuti bagi yang bercuti.. anak2 pun dh mula bercuti kan.. apa program hari ini?

Saja saya nak kongsikan di sini vitamin kegemaran saya.

Inilah dia set vitamin kegemaran saya ni..

Sgt best! Sebab rasa macam lengkap je semua ni. 😊


Mari saya terangkan kenapa set vitamin ini jadi pilihan dan kegemaran saya. 😊

Bcomplex & ostematrix bantu melegakan migrain, ketegangan saraf, kawal stress dan cramp. Bekalan asid folik dan kalsium sepanjang kehamilan. Bcomp juga bertindak sebagai penapis uv dr dalam. Pengambilan 4 biji ostematrix waktu malam sebelum tidur membantu kita mendapatkan tidur yg lena dan berkualiti. Kalau sakit kepala pun memang sy telan 2 vitamin ni. Terasa dapat berehat dengan selesa. 😊 Set ini juga dikenali sebagai set migrain.

Garlic sbg sumber antibiotik saya. Juga bagus utk kawal keputihan masa hamil. Garlic adalah petua kulit cantik wanita korea tau!

Omega utk kawal berat badan dan bekalan DHA utk perkembangan otak janin. Saya juga telan omega guard ni dikala diserang batuk berkahak ketika hamil. Sangat membantu melegakan batuk saya dan dapat tidur dgn lena. 😊Ingat ya, ibu hamil yg sakit tidak boleh ambil sebarangan ubat tanpa nasihat doktor.

Vitamin C utk up imun, dan bantu penyerapan zat besi agar lebih efisyen. Vitamin c juga bantu pembentukan kolagen kulit dan mengurangkan strectmark waktu hamil... vitamin c juga sangat penting ketika hamil.


Haaa...lengkap kan?

Meh beli utk kesihatan diri.
Wa 0162853148
@ayu_jual_vitamin
#pengedarshakleesentul
#tsunamishaklee


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....