01 January 2017

2016 Penuh Kisah Suka Duka

2016 meninggalkan kita dengan pelbagai kisah suka duka. Dengan keadaan kos sara hidup yg.makin hari makin meningkat. Ekonomi sendiri merundum.

Bagi yg berbisnes macam saya, pasti ada turun naiknya.. down kadang2 sebab sebulan takde sales... kadang2 merundum semangat, tiba2 naik tinggi motivated. Orang tak nampak kesusahan kita. Terus berjuang. Terima kasih kawan2, keluarga dan suami yg terus menyokong.

2016 melabuhkan tirai.

2017 menyambutnya. Semoga tahun ni terus diberikan rezeki melimpah ruah dan wang yang mengalir tidak putus-putus. Diberikan kesihatan yg baik, makin cantik..ewaahhh..😂😂 anak2 yang baik lagi soleh dan dapat berikan kebahagiaan kepada mak ayah serta keluarga. Harus usaha lebih kuat lagi dan konsisten dalam membuat amalan2 yg baik & amalan2 menjemput rezeki yg lain.

Azam untuk besarkan group dan mencari lebih ramai lagi downline yang nak buat bisnes, yg nak tambah pendapatan dan yg ingin dibantu. Ya Allah, bantu kami dalam usaha ini. Semoga terus istiqomah dan berjaya dunia akhirat. 

Anda ingin memulakan bisnes?

Ingin dibantu?
Berada dalam grup yg superduper positif?

Jom saya bantu
Hanya dengan yuran Rm79.50 Sm | Rm89.50 Ss
Anda boleh teruskan mulakan bisnes shaklee dan dapat beli produk-produk shaklee pada harga ahli yg jauh lebih jimat.

Hubungi saya untuk info lanjut
WA 0162853148
Pengedar Shaklee Sentul

#tsunamishaklee #g14 #pts3 #liveamazing #shakleeEffect


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....