07 January 2017

Manfaat Daun Senna Dalam Herb Lax Shaklee Bantu Masalah Sembelit



Manfaat Daun Senna Dalam Herb Lax Shaklee Bantu Masalah Sembelit
[Manfaat dan Khasiat Daun Senna]

    Daun Senna akan membersihkan kotoran dan sisa-sisa kotoran juga lemak serta racun dalam tubuh melalui buang air besar (BAB)

    Berkhasiat dalam meningkatkan metabolisme dalam membantu proses sekresi atau pembuangan kotoran dalam tubuh terutama perut.

    Sangat baik untuk Mengatasi Susah Buang Air Besar atau Sembelit, hal ini kerana kandungan senosida pada daun senna yang mampu mempercepat proses pencernaan dan meningkatkan volume hasil pencernaan juga peristaltik usus sehingga mudah untuk dikeluarkan.

    Mampu mengatasi ambeien dan wasir yang membengkak pada bagian anus.

    Untuk mengubati cacing keremi pada anak-anak atau orang dewasa.

    Melunturkan lemak dalam tubuh penderita obesiti dan juga mengurangi kolesterol pada tubuh.

    Salah satu cara semulajadi untuk melangsingkan tubuh, ia kerana lemak akan dilarutkan dan dibuang saat buang air besar juga buang air kecil atau ketika berpeluh selepas minum daun senna.


Haaa...ok..ni nak bagitahu.. tak payah susah2 nak cari daun senna ni.. HerbLax Shaklee kan ada.. Dalam #herblax ada kandungan daun senna. Ia bantu melembutkan usus bagi mengatasi masalah sembelit serta membantu mencuci kolon/usus. Usus bersih, badan jadi lebih sihat, kulit tidak kusam dan penyerapan vitamin lain yg di ambil menjadi lebih efisyen


Sebotol hanya Rm53.75 sahaja.
Dapatkan sekarang!


0162853148
SID : 882771
NOR FAHIDAYU MASRAN
@ayu_jual_vitamin
www.ayusihatanggun.blogspot.my
Pengedar Shaklee Sentul

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....