FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

27 March 2017

Cara Percepat Sembuh Luka Bersalin Pembedahan Caeserean

Belum seminggu vivix kak U dah tinggal 1/3 botol jer..

Haaa... kes nak cepat baik luka Caeserean. Kak U togok je bila2 masa.. 😂😂

Mmg berkesan. Sebab vivix ni bersifat antiradang, so luka cepat baik. Kandungan resevratrol dgn polifenol yg tinggi bantu penyembuhan luka cepat sembuh.

Badan rasa bertenaga. Nampak luka pun bercantum elok. Rahim pun cepat kecut.

Alhamdulillah.. asbab vivix 2 tahun lepas. Ambil lepas bsalin Caeserean  , luka dalam tak banyak dan doktor tak jadi ikat. Ikutkan doktor mmg nak ikat je.. risiko tinggi katanya. Baby keluar je, doktor bagitau, "Puan, rahim puan ok. Luka tak banyak. So kita tak ikatlah ye".

Syukur sangat rasa masa tu.. Bolehlah cuba sekali lagi. Hahaa.. tp kasi rest badan ni dulu. 😜😜

Elok sgt vivix ni ambil lepas pembedahan.

Mahal takpa, sihat lagi penting. Badan nak pakai lama. Dah sakit lagi banyak nak pakai duit kan?

Mohlah cari 'bibix'. Sgt membantu.

#vivix ni kalau untuk org sihat cukup sesudu kecil je sehari (5ml) tahan sebulan.. Kalau org sakit kenalah ambil lebih.
.

#vivix #testimoniVivix #berpantangdenganvivix
#shakleesentul 0162853148


Vivix bantu percepat baikluka bedah bersalin caeserean

Selain ambil vivix, Kak U terus je amalkan set hamil shaklee. Jimat sgt kan?

Dari hamil sampai bersalin dan menyusu boleh je teruskan set shaklee ni.

Ostematrix dan vivix memang penting lepas bersalin ni.. tak kiralah normal atau bedah.

Ia bantu melawaskan pembuangan air besar dan masalah sembelit ibu lepas bersalin. Tak risau lagi nak ke tandas. Lepas je keluar bilik bedah, Kak U pun takda rasa pening,loya atau nak muntah seperti yang ibu lain rasa kesan dari ubat bius dan morfin. Alhamdulillah.. vitamin2 shaklee memang sgt membantu melancarkan proses bersalin.


Nak dapatkan vivix?

Nak vivix harga murah?

Beli 2 botol dapat pada harga ahli + pos percuma + bonus bulan depan!!

Penjimatan berganda gitu.. terus dapat beli produk shaklee yang lain pada harga ahli. Dah tak perlu susah2 nak servey2 harga lagi.. terus boleh buat bisnes jika berminat!!

WA Kak U utk order ya!
👉 Klik sini utk order 👈

#shakleesentul


Kenapa Kena Beli TwinPack Vivix?


Share it