13 February 2018

Jadi Ahli dan Mula Bisnes Shaklee dengan Mentor yang Betul


Bermodalkan Rm80, tanpa perlu keluar modal yang besar.

Kak U sedia membantu anda, dari zero to hero. InsyaAllah.

ANDA BERADA DI KUMPULAN YANG BETUL. PENGALAMAN SEBAGAI PENGGUNA SETIA SHAKLEE SELAMA 6 TAHUN, SUDAH KENTAL DENGAN JATUH BANGUN YANG MENGHENTAM TAK KURANG YANG CU BA MEMFITNAH TANPA FAKTA ATAU BUKTI YANG KUKUH, mengajar kami menjadi lebih kuat untuk terus menyebarkan kebaikan dan membantu anda tingkatkan ekonomi juga kesihatan diri.

Kak U Founder Smart to Rich Team, dari susur galur iReach Family. Antara grup terbesar shaklee Malaysia. Alhamdulilah.. Kami tidak memaksa anda mengeluarkan modal atau membuat loan yang besar untuk naik rank. Ya, hanya Rm80 sahaja sebagai pendaftaran ahli dan anda boleh terus mula bisnes.
.
Atau hanya bermula dengan ahli makan sendiri, sudah tentu boleh terus mula bisnes.

Dari tak tahu berblog, boleh buat blog sendiri

Dari tak tahu bisnes online, Kak U sedia ajarkan.

Sebab kak U sendiri dulu bermula dai Zero juga. Hampir semua tak tahu. tapi tidaklah daku makan tahu hari hari🤣, dan itu bukanlah alasan kan?

Anak kecik?

Kak U sendiri bermula dari Habib masih kecil, masih menyusu. InsyaAllah boleh je. sekarang pun masih ada anak kecil yg menyusu 3 tahun dan 10 bulan.

Takde masa? kita cari masa. Sebab semua tu bukanlah alasan bagi orang yg berjaya. kita semua ada masa yang sama 24jam. tak lebih tak kurang..

Jom sama sama belajar. ,😁

Mahu jadi ahli dan mula bisnes Shaklee?

Hubungi Kak U untuk info lanjut

0162853148
Nor Fahidayu Masran
SID : 882771



No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....