FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

15 June 2013

KEBAIKAN ANGGUR MUSCADINE DALAM JUS VIVIX

Anggur adalah sejenis tumbuhan hebat yang ada dimuka bumi ni. Ia di sebut sebanyak 6 kali di dalam Al Quran. Anggur adalah antara buah yang di bawa di dalam bahtera Nabi Nuh juga. Terdapat pelbagai jenis anggur di dunia  seperti anggur hijau, anggur hitam, anggur merah dan anggur muscadine (anggur muskat). 

Anggur Muscadine / anggur muskat ni dikatakan adalah sejenis anggur yang istimewa, yang mana ia ada 20 kromosom dan saiznya adalah sebesar sebiji bola golf. Oleh kerana ia mempunyai lebihan pasangan kromosom ni, bermakna ia menyediakan lebih banyak manfaat pada kesihatan termasuk fungsi imun yang tinggi dan antioksida terbaik.
 
anggur muskat
ANGGUR MUSKAT
Anggur ini hidup di kawasan ekstrem dan tumbuh liar, menjadikan ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol. Ia juga mengandungi asid ellagik, yakni sejenis polifenol yang tiada dalam anggur jenis lain. Asid ellagik mempunyai peranan dalam menghentikan bahan kimia penyebab kanser, juga anti virus dan anti bakteria.
 
Di benua Amerika dan Eropah, ia menjadi hidangan tidak asing lagi bagi mereka. Dikatakan mula dinikmati secara komersial sejak zaman Mesopotamia (di antara negara Turki dan Iran). Patutlah mereka nampak awet muda dan cantik je kan?!

Anda pun nak nampak muda jelita? Nak rasai kehebatan Anggur Muskat ni? haa.. kini kita boleh nikmati manfaat untuk kesihatan menyeluruh hanya dengan sebotol VIVIX yg ohsem ni!! Hanya dari Shaklee, produk ni adalah produk berpaten, so tak de dalam mana-mana produk kesihatan yang lain.. Sangat istimewa kan? Ayu Raudhah juga mengamalkannya taw! Cer tengok kulit dia, cantik je kan,. :) KEBAIKAN ANGGUR MUSCADINE ADA DALAM SEBOTOL JUS VIVIX!

ANGGUR MUSCADINE DALAM VIVIX

Lebih manfaat dengan Vivix.. boleh jana income jugak taw.. haaa... macam mana tu ? 
Dengan belian 2 botol vivix anda layak dapat percuma keahlian bersama kami dan peluang jana income dari rumah. Disertai dengan coaching2 istimewa secara online dan offline. Percuma je hokey!. Bersama Grup2 Jutawan Shaklee dan Mentor2 yang berpengalaman yang sedia membantu bila-bila masa je.. Ayuh bersama kami jadi sebahagian mereka yang menjana income dari rumah sehingga 2,3,4,5,6 angka tanpa had seumur hidup! Anda buat anda dapat, bukan upline, bukan downline bukan juga sideline.. Best kan? Nak income lebih, usaha pun kena lebih jugalah ye.. bukan duduk goyang kaki, duit masyuk.. Anda seorang yang berjiwa kental & bersemangat waja? anda layak menyertai kami!! :)
 
jana income dari rumah
PELUANG JANA INCOME DENGAN 2 BOTOL VIVIX


Share it