04 June 2013

Set Untuk Kesihatan Kanak-Kanak

Sebagai ibu bapa, pasti kita risau kerana anak kurus kering dan selalu sakit di taska bukan? Siapa tak sayang anak oii....

Apa ibu ayah buat jika anak nampak kurus kering dan selalu sakit je? Pasti mencari sesuatu bagi membantu menyelesaikan masalah anak , ye tak?

Perlukan makanan tambahan untuk anak anda? 

Bagi saya, ia sangat perlu kerana kita sendiri tak dapat bekalkan makanan yang cukup zat pada anak-anak. Tak sempat sediakan sarapan, makanan berkhasiat dengan baik kerana kesibukan tugas harian. Kalau dapat pun, mungkin tidak cukup untuk penuhkan nutrisi untuk tumbesaran anak-anak.

Saya kongsikan di sini untuk bantu ibu ayah mengatasi masalah anak kurus kering dan selalu sakit di Taska atau di rumah pengasuh. Selain faktor cuaca, persekitaran, pergaulan, pemakanan juga mempengaruhi kesihatan anak kita. Kekuatan antibodi anak-anak juga jadi salah satu faktor anak mudah jatuh sakit dan berat badan tidak naik.

Antaranya adalah, Shaklee Meal Shakes yang sangat membantu memberi rasa kenyang yang lama. Sangat sesuai di ambil oleh kanak-kanak yang sedang membesar.

Meal Shakes merupakan sarapan pagi yang ringkas dan penuh berkhasiat. Boleh juga di ambil pada bila-bila masa sahaja. Orang kurus yang nak gemuk juga sangatlah menbantu menaikkan berat badan ok!


Jadikan Shaklee Meal Shakes sebagai hidangan lengkap buat anda seisi keluarga kerana ianya mengandungi asid amino dan nutrisi yang lengkap yang mudah diserap oleh  tubuh.

Diperbuat dari bahan semulajadi, sayuran, buah buahan, kacang soya, lactalbumin ( sejenis susu) yang mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap badan dari kanak2 hingga dewasa. Ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferin, bacteriolysin, dan banyak lagi.

Dihasilkan untuk semua orang lebih lagi kanak2 dan orang yang sentiasa sibuk dan yang gemar makan makanan segera. 

MEAL SHAKES juga membantu anak-anak anda yang mengalami :-

✔ sembelit
✔ picky eater, memilih makanan, tak suka makan sayur
✔ kurang selera makan
✔ anak-anak sukar menelan vitamin
✔ anak-anak yang kerap sakit, demam, batuk dan selsema
✔ penawar bronchitis dan asma

✘ tidak sesuai untuk bayi bawah umur setahun
✘ tidak sesuai untuk anak-anak yang alergik 'cow milk'

Meal Shakes Vitamin lengkap untuk anak-anak

Manfaat Meal Shakes :


- Nutrisi - menyediakan 24  jenis vitamin, mineral dan zat yang perlu. Kekurangan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh. Mengandungi lesithin soya yang berkerjasama dengan vitamin larut lemak.

- KAYA DENGAN PROTIN ( TIDAK MENGANDUNGI LAKTOSA) membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut, organ, darah,imun dan lain2.

- MEMBANTU TUMBESARAN - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel2 untuk prosesmembesar.

-Antioksida - mengandungi vitamin A.C.E , ZINK, SELENIUM merupakan agen antioksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

- MENGEMBALIKAN SERI WAJAH. - Mengandungi vitamin B , zat besi, coper yang cukup untuk membina sel darah merah yang sihat dan memberikan kompleksi wajah yg lebih cantik.

- DETOKSIFIKASI - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

- Rasa yang lazat boleh diambil bersama minuman susu yg lain, boleh dijadikan fruit shakes. Campurkan sesudu kecil di dalam susu anak2 anda, rasanya jadi lebih creammy & yummy ! Anak anda pasti sukakannya.. juga sangat sedap di campurkan dalam ice blender anda! lagi2 jus buah,... ohh... terbau-bau harum vanilla nya dan rasanya yang enak itew..≧^◡^≦

ANAK KURUS KERING & SELALU SAKIT? Apa nak buat?


Klik dan tonton video di bawah :)


Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT? from iReach HD on Vimeo.


TESTIMONI MEAL SHAKES


testimoni meal shakes
testimoni meal shakes
Ummu Ainan  
Tergaru2 tu dah habit... lama mana dia nak hilangkan.. Bila hilangpun rasa lagi nak garu2.. Sama macam ainan.. Anak sy 5 tahun eczema kat pelipat je.. Skrg dah takde continue omega dan meal shakes.. Pantang peluh nak je garu2.. Sy pukul gak tgn dia haha
Atiqah Ismail  
 
Ank sy ekzema otopik.kt pipi je.teruk jgk, dulu org pggil dia si pipi merah. Start setahun bg dia mealshake,omega susah ckit nk bg.pstu sapu n makan minyak klape dara+hbbatusswda.skrg elok x naik dh.alhamdulillah
☜(˚▽˚)☞  


KEBIASAANNYA SET UNTUK KESIHATAN KANAK - KANAK ADALAH MEAL SHAKES DAN OMEGA GUARD. 

MEAL SHAKES DAN OMEGA RAWAT ANAK-ANAK ASMA
Vitamin untuk kanak-kanak

Anda boleh menghubungi saya melalui:

SMS | WASAP 

0162853148 

untuk respon cepat.



SHAKLEE COD AREA -  
SEKITAR BANDAR BARU SENTUL, MINI UTC SENTUL, 
TAWAKAL HOSPITAL, RESTORAN HASLAM JALAN PAHANG 
 atau beli terus secara online terus ke rumah anda!

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....