26 March 2017

Bagaimana Nak Mula Buat Bisnes Dengan Shaklee

Permulaan Kak U bershaklee adalah Set Ibu Menyusu. 😊 Dulu2 ilmu mmg sgt kurang bab penyusuan ni. Pelbagai medium saya gali untuk ilmi tersebut termasuklah bertanya sana sini dan ikut kursus penyusuan ibu bekerjaya.

Permulaan Kak U buat bisnes shaklee dan jual Vitamin Shaklee pun dengan Set ibu menyusu juga..

Alhamdulillah..seronok dapat bantu ibu2 berjaya dalam penyusuan sehingga 2 tahun terutama ibu2 muda. 😊

Ikut saja tips yg Kak U beri..insyaAllah susu ibu melimpah ruah. Tak boleh ikut tips dan jadual yg Kak U beri, hakak rejek terus.. uhuu...sebab apa?

Sebab nanti habis supplemen tu yg dipersalahkan padahal diri sendiri tak ikut konsep "supply & demand. Makanya, makanlah vitamin mahal mana pun, tak kan menjadi.. ok. Faham? 😊 garang akak ni.. kui3.. tapi untuk manfaat ibu2 juga kan..

Untuk tips2 lain pun ada juga sebenarnya. Alhamdulillah Kak U sedia membantu anda ikut masalah yg kalian hadapi. Yang penting kita nak hidup sihat dan selesa jalani ibadah. Betul?

Jom! Beli shaklee dengan Kak U. Konsultasi diberi percuma. 😉

Beli dgn org lain, jgn minta konsult dgn hakak ye.. eksklusif untuk pelanggan Kak U sahaja.


Alhamdulillah.. sekarang pun Kak U masih terus bersama shaklee dari tak mengandung, termengandung, bersalin dan sekarang menyusu lagi.. 😉


Ok.

Nak beli shaklee?

Nak buat bisnes shaklee?

Meh wasap kak U ye

 klik link WA 0162853148 
#shakleesentul


Hasil EBM berpantang hari ke-6
Baby Shaklee


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....