12 October 2012

KENAPA SAYA JATUH CINTA DENGAN ESP?!

PROTIEN TERBAIKK!!


Ingin saya kongsikan bersama anda di sini Kenapa saya suka ESP dan jatuh cinta padanya.. hehe..sebab kesan sampingannye lah ye..(^_~) Ada lagi kesannya yg xmasuk dlm gambar tu.. Kesan Selulit di peha pun pudar dan luka cepat sembuh tau..:) 

Dah cuba baru tau..Tak kenal makan tak Cinta kan..

Jom rebut peluang keemasan hanya di bulan Oktober 2012 ni shj..Selepas ini kembali kepada harga asal iaitu RM150.00
Bulan ni beli 6 percuma 1, boleh beli kongsi2 dengan kawan2 @ adik beradik.. kalau nk beli 1@2 pun boleh..Pm @ hubungi saya di 0162853148 - Ayu. Boleh juga kalau nak beli sendiri dan guna ID saya.. No.ID :882771 

Salam Kasih Sayang..


Testimoni :
sharing:

sejak tahun lepas, mak saya memang amalkan minum ESP utk bekfes. kalo sebelum sakit dulu, pagi2 mesti pekena nescafe. br segar katanya. tp sejak sakit tahun lepas, saya bagi ESP. katanya kenyang & bertenaga. almaklum, mak sakit kanser usus, pas operation kena 8 kali kimo. so paham2 jer la kalo kimo tu..side effect truk. badan lemah, berat badan pon susut, rambut a bit gugur, kulit pon kering, pas tu kena lak bedsore. yelah antibodi dah lemah. mak dok ulang alik hospital selama 8 bulan. pas operation dok spital selama sebulan. pernah masuk ICU. pernah jahitan operation terbukak 2 kali.

lepas dah abih cycle kimo saya mula bagi minum ESP utk bekfes dia. pas abih setin saya nampak kesan pd mak. kulit mak makin moist, berat pon dah kembali ideal (masa sakit turun 20kg), bekas2 bedsore pon hilang. rambut mula tumbuh. kuku dah dah cantik (kalo masa kimo, kuku jadi lebam). kesan jahitan dah mula ok. kurang parut. kira mak dah ok la ni. yg best
saya tgk mak makin berseri & cantik kalo compare masa dia sakit. siapa yg x luluh hati bila tgk mak sakit. ramai sedara mara & kawan2 mak yg x percaya tgk keadaan mak sekarang. saya bg vit A & vit C juga.

apa pon saya cuma berusaha & ikhtiar. Allah s.w.t juga yg berkuasa ke atas hambanya. harga or duit bukan soalnya. yg penting mak.

No comments:

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...