10 November 2012

UNTUK RASA LEBIH SIHAT, KULIT LEBIH MUDA MENAWAN

 

SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


* Berat molekul diukur dalam unit Dalton

Anda masih tercari2 kolagen yang berkesan? Pilihlah Shaklee! Anda pasti puas hati..Kulit anda akan terasa lebih lembut, anjal.. Memudarkan parut2 jerawat yang dalam..tapak kaki juga terasa lebih licin dan moist. Kulit lebih lembab walaupun tanpa pelembab muka! Kesannya bukan di muka saja tau, tp merangkumi seluruh badan anda! Best kan? Ape lagi? jom dapatkannya..! Sihat cantik menawan tertawan!! Tanpa botoks dan bahan kimia. Hanya yang Natural & klinikal.. Sudah tentu Shaklee..!

Hubungi saya untuk keterangan lanjut.  

 Ini adalah testimoni sebenar, tiada yang benar melainkan benar benar belaka... Grab it now! 

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....