02 May 2014

SAKIT HATI SEBAB JOIN SHAKLEE!

Sakit hati kita tau sejak join shaklee ni.. asyik-asyik shaklee..asyik-asyik shaklee.. dah kawan-kawan semua panggil "Ayu Shaklee" .. (so what? Aak?)


Dah lah kena bayar Rm65, pastu dapat pulak geng-geng dengan mak2 jemah.. haduii...kebanyakan semuanya menyusukan anak lak tu..

Dah kita pun tersemangat pulak susukan si Habib sampai berjaya 2 tahun 6 bulan. Bukan itu aje, eksklusif lak tu 6 bulan pertama, dan tak de campur2 susu fm. Dari tak reti nak pam-pam susu ni, terus terbeli pam siap dengan cooler beg bagai. Bawalah beg tu ke hulu ke hilir..Terpaksa ok! Sebab kalau tak bawa, mana nak simpan susu ebm tu? Kalau tak pam pula, habis lenjun baju kerja kita tau.!

Bukan sebab tu aje, dah join shaklee kena pulak beli vitamin shaklee. Dah terjatuh cinta pulak...nak cuba vitamin lain pun jadi masalah oo...dok terbelek2 kandungan dia.. ishhh... sakit hati tau!

Pastu pulak, dah beli2 barang shaklee dapatlah kumpul2 point .. Ehhh...tiba2 ada bonus lak masuk? Mula rm25 je pastu jadi 3 angka...ehhh sekarang 4 angka lah pulak! Seyes! Tak penah tahu pun sebelum ni yg shaklee boleh bg bonus byk2, tak de limit lak tu. Buat kita geram je kalau tak dpt bonus 4 angka lagi bulan ni tau! Menyesal sungguh join shaklee ni.. terpaksa jadi pemurah, terpaksa jadi rajin & terpaksa buat itu ini...aisshh.. kalau tak buat, tak dapatlah pula 4 angka tu. Silap-silap dapat 2 angka je...


Dah lah dapat bonus, dapat pulak mentor2 yang berkaliber, bergaya comel2 jer.. dengan kulit gebuss & licin dia, sebiji jerawat pun takde..ehh..kalau tak kenal memanglah korang akan cop dia orang pemalu.. pemalu sgt2.. cakap pun macam bisik2 jer.... geramnya.. terpaksa lak ikut macam diorang tau. Dari rock terus jadi sentimental wooo...


Bahana betul sejak-sejak terjebak dengan shaklee ni.

Aiyark! Nak mimpi sampai Paris lah.. Dah awal pagi pun.. tak mau lah cerita2 yang menyakitkan hati ni..mengarut je kan? Terbakar dada rasanya!


Ok syg2 semua! Memang menyesal tau..menyesal tak join shaklee awal2..Rugi!

Nak rasa geram dgn shaklee?

Meh cari saya -->> 0162853148



2 comments:

Puteri Kasih said...

semoga berjaya dengan biz shaklee :)

ayu mas said...

terima kasih dear...

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...