17 July 2016

NUTRIFERON UNTUK TINGKATKAN SISTEM IMUN TUBUH MELAWAN JANGKITAN

Tahukah anda betapa pentingnya memiliki imuniti yg tinggi? Ia penting bg tubuh utk melawan jangkitan virus, kuman & mikrob.

Dari mana virus, kuman & mikrob ini dtg?
Kita terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan (hawa dingin, habuk, gas buangan, asap serta virus di udara, berjabat tangan, sentuhan objek (perabut, habuk hama pd selimut, pengankutan awam, peluh, air), makanan latihan fizikal, psekitaran kerjaa dll.
B
Apabila byk kuman dan mikrob menyerang kita pd sesuatu masa terutama ketika tubuh kekurangan imuniti dan interferon, kita akn cppt letih, stress, imsomnia,dijangkiti flu, batulk, alergi, asthma, ekzema, jerawat dll. Sel2 yg tddk sihat mbentuk lebih byk radikal bebas yg blh mgakibatkan penyakit2 ini termasuk pyakit kronik.

#NUTRIFERON adalah satu formula eksklusif dan dipaten oleh Shaklee.  Ia tidak terdapat pd mana2 produk atau dikedai2 biasa.

Nutriferon telah dikaji selama 40 tahun dan semakan semula beribu2 jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yg berlainan oleh Dr. Kojima.

4 jenis ekstrak tumbuhan dlm Nutriferon adalah biji labu, bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Ia telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang Immunologi. 😲😲

Dalam perubatan, suntikan inferon digunakan utk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia (pyakit anjing gila) herpes dan HIV dll. Terbukti amat berkesan utk melindungi kita dari jangkitan influenza, virus dan berbagai jenis penyakit lain.

Kalau anda kerap demam, selsema @ batuk, alergik,resdung, asma...bolehlah cuba Nutriferon ini. 😊

#tsunamishaklee
#pengedarshaklee
#pengedarshakleesentul 0162853148
#liveamazing
#hiduphebat


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....