29 January 2017

VIVIX UNTUK KURUS, DAN TINGKATKAN KESIHATAN PESAKIT KENCING MANIS

[ VIVIX UNTUK KURUS DAN BANTU TINGKATKAN KESIHATAN PESAKIT DIABETES, BAGAIMANA IA BERTINDAK ]

#VIVIXshaklee kaya dengan polifenol dan resveratrol. Resveratrol inilah yang membantu proses penurunan berat badan. *Vivix adalah produk berpaten yang tidak boleh ditiru oleh mana-mana kompeni*

Resveratrol akan mengaktifkan gene SIRT1. Gene tersebut akan menghalang obesiti dan menghalang kerintangan insulin <<-- sebab ini juga ia amat membantu merendahkan paras gula dalam darah pesakit #diabetes.


Insulin bertindak mengawal gula dalam badan dan gula berlebihan akan merangsang enzim lipoprotein lipase dan akhirnya menyebabkan pengumpulan lemak di tisu.


Jadi, dengan pengambilan vivix secara konsisten dan berterusan setiap hari akan membantu anda menjadi lebih sihat, kurus, cantik dan bertenaga!


Turun 20kg dalam 2 bulan

Ini antara testimoni vivix dalam membantu menurunkan berat badan.


Testimoni vivix

Bila berat badan turun, sakit lutut pun tiada lagi. Badam ringan dan memudahkan pergerakan. Hidup jadi lebih sihat dan cergas.


Resverantol Membantu Mengurangkan Kerintangan Insulib
Testimoni vivix | Pesakit Kencing Manis

Kandungan resveratrol dalam vivix juga membantu mengurangkan kerintangan insulin.

Alhamdulillah.. dengan pengambilan vivix membantu meningkatkan tahap kesihatan pesakit kencing manis dan tidak lagi bergantung dengan ubat. Resveratrol sangat membantu memperbaiki sel yang rosak hingga tahap sellular.

Hubungi saya untuk dapatkan vivix anda!
Dengan setiap pembelian 2 botol vivix anda akan dapat keahlian percuma pada harga lebih jimat dan pengeposan adalah percuma dengan setiap pembelian vivix!

Ayu 0162853148
#pengedarshaklee
#pengedarshakleesentul
#sirapshaklee #tonikajaib #shakleesentul #vitaminshaklee #vitaminuntukkurus #kurus #jomkurus #diabetes


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....