02 December 2017

Cara Percepat Sembuh Luka Bersalin Pembedahan Caeserean


Belum seminggu vivix kak U dah tinggal 1/3 botol jer..

Haaa... kes nak cepat baik luka Caeserean. Kak U togok je bila2 masa..  ehee.. itu pengalaman kak U sendiri. 3 kali kelahiran secara pembedahan. 2 kali Kak U ambil vivix sejak dalam wad lagi :) 

Mmg berkesan. Sebab vivix ni bersifat antiradang, so luka cepat baik. Kandungan resevratrol dgn polifenol yg tinggi bantu penyembuhan luka cepat sembuh. Lepas je ambil vivix selepas keluar dari bilik pembedahan (waktu dah boleh minum), jalan tak terbongkok menahan sakit dan rasa badan tak lesu.

Badan rasa bertenaga. Nampak luka pun bercantum elok. Rahim pun cepat kecut. 

Alhamdulillah.. asbab vivix 2 tahun lepas juga. Ambil lepas bersalin Caeserean  , luka dalam tak banyak dan doktor tak jadi ikat. Ikutkan doktor mmg nak ikat je.. risiko tinggi katanya. Baby keluar je, doktor bagitau, "Puan, rahim puan ok. Luka tak banyak. So kita tak ikatlah ye".

Syukur sangat rasa masa tu.. Bolehlah cuba sekali lagi. Hahaa.. tapi kasi rest badan ni dulu.  

Elok sgt vivix ni ambil lepas pembedahan.

Mahal takpa, sihat lagi penting. Badan nak pakai lama. Dah sakit lagi banyak nak pakai duit kan?

Mohlah cari 'bibix' sebagai membantu. 

#vivix ni kalau untuk org sihat cukup sesudu kecil je sehari (5ml) tahan sebulan (saiz sudu bubur McD tu).. Kalau org sakit kenalah ambil lebih dan daparkan rawatan doktor juga.
.

#vivix #testimoniVivix #berpantangdenganvivix
#shakleesentul 0162853148

Vivix bantu percepat baikluka bedah bersalin caeserean

Selain ambil vivix, Kak U terus je amalkan set hamil shaklee. Jimat sgt kan? 

Dari hamil sampai bersalin dan menyusu boleh je teruskan set shaklee ni.

Ostematrix dan vivix memang penting lepas bersalin ni.. tak kiralah normal atau bedah.

Ia bantu melawaskan pembuangan air besar dan masalah sembelit ibu lepas bersalin. Tak risau lagi nak ke tandas. Lepas je keluar bilik bedah, Kak U pun takda rasa pening,loya atau nak muntah seperti yang ibu lain rasa kesan dari ubat bius dan morfin. Alhamdulillah.. vitamin2 shaklee memang sgt membantu melancarkan proses bersalin.



Nak dapatkan vivix?


Nak vivix harga murah?

Beli 2 botol dapat pada harga ahli + 5% diskaun + pos percuma + bonus bulan depan!!

atau 

Beli 6 dapat 7 botol + keahlian percuma + pos percuma + cash bonus bulan depan !



Penjimatan berganda gitu.. terus dapat beli produk shaklee yang lain pada harga ahli. Dah tak perlu susah2 nak servey2 harga lagi.. terus boleh buat bisnes jika berminat :)


WA Kak U utk order ya!

#shakleesentul

Kenapa Kena Beli TwinPack Vivix?

No comments:

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...