09 February 2018

Kenapa Shaklee?

Masa mula mula buat bisnes shaklee ni, sudah tentusebab duit, sebab nak ada income sampingan duit poket gitu. Ehh, jangan cakap korang buat bisnes bukan sebab duit ye.. Gaji bulan bulan pin kita duk hitung hari kan?

Apa yang saya perjuang sangat dalam bisnes shaklee ni?
.

MILO TINGGI GULA - dilabel produk healthy

Vinshen kena kecam teruk. Padahal kawan tu perjuangkan, kenapa MILO dilabel healthy food? Tahu kan kemudaratan gula?

Kami para SID Shaklee juga begitu, kena kecam kena fitnah tetap kami lalui kerana kami perjuangkan Vitamin yang selamat, yang lebih mesra alam, semulajadi dan berkesan. Bukanlah produk lambak, proses belakang rumah tanpa di uji terlebih dahulu oleh para saintis yang diiktiraf. Siap pula dengan landmark study yang diuji oleh orang luar dan segala keputusan di umum kepada awam. Bukan sorok sorok punya keputusan. Sampaikan pernah ada satu produk shaklee, hanya ada satu bahan sahaja yang tak lulus piawaian shaklee, terus kompeni tahan pengeluarannya. Sebab tu ada beberapa produk shaklee yang discontinue dan ada juga yang telab ditambahbaik seperti CoQTrol Plus (CoQ10 nama sebelum) yang keluar awal tahun ni.

Bukan mudah ye nak buka minda orang yang bukan ahlinya.

Shaklee bukanlah sekadar vitamin, nutrisi untuk tubuh tapi shaklee sedang perjuangkan helthy lifestyle. Bumi sihat, hidup sihat.

Kan ke bagus walau di usia emas kita masih bebas bergerak, aktif menghirup udara segar tidak tercemar?
.
Anda ingin berjuang bersama sama kami?

Jangan lupa hubungi Kak U ye

0162853148
Sid No: 882771
Pengedar Sah Shaklee

.

.


.

#tsunamishaklee #tsunami2018 #tsunamig9
#pengedarshakleesentul



No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....