10 October 2012

MENJADI AHLI SHAKLEE..



INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE? TAPI TAK TAHU BAGAIMANA?


Telah banyak syarikat MLM yang saya sertai tetapi sumenye menghampakan. Semua kena kuarkan modal,kena cari orang,kena mantained,kena beli barang tiap2 bulan... huhuu..sampaikan terpaksa meminjam untuk buat biz tu. 

Tetapi tidak lagi dengan biz Shaklee ni. Sangat2 berbaloi. Dah lama saya kenal Vitamin Shaklee ni, tapi baru tahun 2012 ni saya berbiz dgn Shaklee. Disamping saya makan dan dapat khasiatnya, sy juga punya pendapatan kalau Jualan vitamin saya banyak. Banyak usaha saya, banyaklah hasilnya. Upline xde nk paksa2 jual @ paksa2 cari "anak",pairing2 @ peape jelah.. kita usaha lebih,kita dapat lebih. Anda buat, anda dapat. Itu yang saya suka. Pastu xde paksa2 nak g kelas ke ape ke. Saya belajar buat biz Shaklee ni pun banyaknye secara online.. Best kan? semuanya di hujung jari.  Alhamdulillah,kerana dipertemukan dengan Biz Shaklee ni. Terima Kasih kepada Upline saya Nurul Radhiah (Best Beuty Mom)  yang telah membawa saya ke dunia Shaklee ni. haa..Jika anda pun berminat nak join bersama2 dengan saya,di bawah ni saya senaraikan keistimewaan yang anda akan dapat. :) Ayuh bersama saya menjana pendapatan dengan Shaklee. Ramai yang telah terbukti berjaya dalam biz ni..


FAEDAH MENJADI AHLI


~ dapat beli produk Shaklee pada harga ahli, jauh lebih murah dr harga retail. Dapat jual n dapat cash.

~ dapat tubuh yang sihat, cergas, bertenaga bonusnya kulit cantik,gebu, muluss...boleh kongsi kebaikan shaklee dgn org tua dan org sekeliling kita...

~ dapat cari extra income...Shaklee bayar bonus tiap2 15hb..tak penah lewat.. sape nak bagi kan tengah2 belum gaji tu..huhuuu..

~ dapat ikut Car program...beli kereta idaman,shaklee bayar...

~ dapat Umrah free bertaraf 5bintang oo...London..Paris...


KEISTIMEWAAN KAMI


Dinaungi 3 Masters Coordinator ternama.
Sokongan berterusan.
Tutorial online.
Kelas dan coaching offline.
Seminar dan gathering.
Tips perniagaan dari Masters berpengalaman.
Pelbagai aktiviti menarik

Jom kita jadi Jutawan Shaklee bersama2!!

PERBEZAAN KAMI

  • Perniagaan berasaskan produk
  • Sistem yang halal
  • Gabungan 3 elemen RAHSIA dalam pernigaan
  • OFFER BEST ini hanya terdapat dalam kumpulan kami sahaja

BAGAIMANA NAK MULA?

Anda boleh memilih pakej-pakej di bawah:-


  • Membayar yuran RM75, ATAU
  • Membuat pembelian RM660 untuk keahlian percuma, ATAU
  • Pembelian 2 botol Vivix, ATAU
  • Pembelian 3 kotak Collagen Powder.
HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. ^_^


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....