FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

13 November 2012

BELAJAR BUAT BLOG yang menarik

 
 
 
WOW!! Teruja malam ni banyak belajar pasal blog.. study sendiri je tau...haha..on9 jer... Korang nak tau mana aq blajar?..
 
meh klik link ni 
 
http://www.lyssasecret.com/p/tutorial.html#.UKEIIGfmfrc
 
Mesti korang seronok buat blog yang cantik2 ni.. hehe.. aq pun baru je terjebak ni haa.. sejak2 buat biz Shaklee ni lah.. ^__^
 
macam2 dh aq try buat..Semalam buat tak jadi, macam carca marba dah.. 
tp arini, alhamdulillah BERJAYA!! Suke I taw!!
 
Selamat Mencuba!! 
 
Korang mesti suke.. tak rugi tau.. Mudah2an adik Lyssa ni murah rezekinya sebab tak kedekut ilmu...
 
 

Share it