06 November 2012

SET PENYUSUAN, SET BERPANTANG / PEMBEDAHAN

SET YANG SANGAT SUPERB BUAT SUPERMAK!!

Selepas melahirkan sudah tentu badan ibu tersangaT letih, lemah dan muka juga pucat lesi. Lebih2 ibu2 yang exklusif menyusukan anaknya. Sudah pasti anda sering berjaga malam kerana menyusukan anak. Mungkin ada juga dikalangan anda yang punya masalah dalam menghasilkan susu yang meriah dan berkhasiat.

Usah risau lagi dengan Set Penyusuan Ibu Lengkap dari Shaklee. 

FAEDAH SET IBU MENYUSU  DAN SET BERPANTANG / PEMBEDAHAN SHAKLEE

  Set ini sangat2 membantu anda untuk ;-

  • badan terasa lebih cergas bertenaga, tidak cepat letih
  • luka cepat sembuh
  • susu lebih meriah,pekat
  • merapatkan bahagian intim, mengecutkan rahim
  • membuang toksin, angin dalam badan
  • melancarkan darah
  • membantu merawat kekejangan, migrain, kembung
  • menyihatkan rambut, kuku, tulang,otot dan gigi
  • meningkatkan sistem imun tubuh 
  • mengawal tekanan emosi / anti-stress
  • menolong fungsi normal penghadaman dan selera makan 
  • bayi anda cepat kenyang , cepat chubby, cpt naik berat badan kerana susu ibu yang pekat lagi berzat 
  • dapat mengurangkan berat badan, memudarkan selulit dan strech mark

dan banyak lagi khasiatnya..
bagi anda yang sudah merasainya, anda pasti tidak akan beralih kepada yang lain...^_*

SET TRIPPLE M - 3M

Set ini adalah khas buat ibu menyusukan.. namun ia juga sesuai buat seisi keluarga. Set ini mengandungi :


VITA-LEA

B-COMPLEX
OSTOMETRIK
dan buat anda yang masih dalam pantang boleh add on dengan ZINK COMPLEX untuk percepat baik luka dan merawat keguguran rambut



ini adalah testimoni dari seorang pengguna Shaklee

salam pengguna Shaklee semua... saya nak share pengalaman saya sendiri... saya mengamalkan minum ESP lebih kurang setahun sejak kelahiran anak ke 2 saya.. memang sejak dari awal saya mempunyai masalah kesuburan..

selepas setahun lebih berkahwin baru saya disahkan hamil anak pertama.. 5 tahun pula saya menunggu untuk menimang cahaya mata ke 2 saya.. setelah mencuba set E saya terus mengambil ESP sehingga sekarang.. nak dijadikan cerita, walaupun tahu kelebihan ESP ni saya tetap mengabaikan protection sebab saya tahu saya tak mungkin hamil dalam waktu terdekat... Allah maha kaya.. selepas period saya yang pertama (16/6/2012) terus saya dah tak period.. memula check memang -ve.. lepas raya tetiba saya loya2... check2.. fuhhhh..!!! +ve la plak.. yeayyyy...!!!!! saya tak perlu menunggu lama seperti sebelum ini untuk menimang cahaya mata lagi walaupun saya sebenarnya belum bersedia kerana pada asalnya saya mengamalkan produk Shaklee ni adalah untuk penyusuan... saya kini hamil 4 bulan... terima kasih Ya Allah.. terima kasih juga puan Jannatul Fadilah kerana memperkenalkan produk ini kepada saya...

PM@SMS@WHATSAPP KE 0162853148 UNTUK KETERANGAN LANJUT
BOLEH SHARE ID SAYA NOR FAHIDAYU MASRAN NO.ID : 882771 untuk pembelian di branch Shaklee berhampiran anda

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....