04 July 2014

Berpuasa Dengan Shaklee Pasti Bertenaga

Bila bulan puasa bermula, ramai pengguna shaklee yang bingung bagaimana cara pengambilan vitamin ketika bulan puasa. Sebenarnya mudah sahaja, hanya tukar waktu pengambilan VITAMIN SHAKLEE ketika tiba bulan Ramadhan.

  • Yang di ambil SELEPAS SARAPAN : Tukar kepada SELEPAS BERBUKA
  • Yang di ambil SELEPAS MAKAN TENGAHARI - Tukar SELEPAS TARAWIKH atau Moreh
  • Yang di ambil Sebelum Tidur/ SEMASA MAKAN MALAM - Tukar SELEPAS SAHUR

Mudah bukan? Semudah abc.

Jangan lupakan PERFORMANCE DRINK ketika bersahur dan berbuka. Kerana Performance Drink membantu membekalkan cecair & tenaga kepada tubuh. Sangat baik di ambil oleh ibu menyusu dan ibu-ibu yang sedang hamil.

Saya dulu pun mengambil Performance Drink ketika berpuasa sambil menyusukan anak dulu dan dapat mengepam susu seperti biasa dengan hasil pengepaman sebanyak 8oz sekali pam seperti hasil pengepaman hari-hari biasa. Hebat kan? hihii... So, ia juga sangat sesuai buat anda yang selalu sibuk

Performance Drink
Minumlah Performance Drink ketika sejuk atau menggunakan air pada sushu bilik sahaja. Tak perlu air panas. Campurkan 3 sudu besar Performance bersama segelas air. Ia berperisa oren yang sangat menyegarkan dan membantu menghidrat semula air dalam tubuh.
 
Esp yang kontroversi adalah teman sejati ketika Ramadhan tiba. Jangan dilupakan ya! Kalau terbangun lambat, hanya kocak-kocak ESP sahaja. Kalau berani cubalah! Ia membantu membekalkan kalori dan tenaga ketika berpuasa. Mix dengan susu rendah lemak atau boleh saja diminum bersama air biasa atau nak lagi sedap, campurkan bersama Performace Drink. Pasti terangkat & menyegarkan mata anda yang malas ketika sahur! 


Ayuh cepat! Jom dapatkan sekarang 2 produk hot shaklee ini ketika berpuasa. Minum dengan kurma memang syok woo... Dapatkan variasi resepi yang best-best dengan saya.

 berpuasa dengan shaklee pasti bertenaga

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....