01 December 2012

PROMOSI DISEMBER 2012

SHAKLEE COLLAGEN POWDER , LEBIH DARI SEKADAR KOLAGEN!!


ASSALAMUALAIKUM..

Berakhirnya bulan November dengan Sales Alfalfa Complex! 
Selamat datang Disember , bulan akhir setiap tahun... haa... Nak tau tak bulan ni promo ape??

Yezza!! Khabar gembira buat peminat2 Shaklee Collagen Powder! Buy 6 Free !.. Jom rebut ramai2 sebelum kehabisan stok macam stok ESP bulan September hari tu... Anda nk beli satu je pun xpe, kongsi dgn kawan2 yang lain... boleh jimat kan? 

HARGA RUNCIT : RM 298.OO SEKOTAK
HARGA PROMO : RM 2xx ( nak tau brapa harga sy? rojer sy ye!..) harga sangat2 jimat dan fantasticc ooo!!

Ok, offer untuk sesapa yang beli 1 set (6kotak+ 1free) , Free Membership untuk anda..
Banyak faedah yang akan anda dapat setelah anda Register menjadi ahli..

Bg anda yang baru nak berjinak2 dengan Collagen Powder ni. Nak tau ape kebaikannya? Orang yg dh guna dah merasainnya..rugi kalau tak cuba! Meh sini nak citer..

Perbezaan Shaklee


~ Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) Proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari Sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekuler, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 

~ Tujuh (7) ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus Acidophillus , Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam membawa ke luar untuk kulit tampak lebih anjal, cerah berseri.

Manfaat Utama :

  •  Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yg semakin kendur. Umur bukanlah hanya faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dgn faktor luaran seperti matahari , radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dll. Justeru it, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut2 
  • Tampak lebih muda - Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan meransang pertumbuhan semula. - Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat. - Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik, Kulit juga akan sembuh dgn cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut. - Membantu menghilangkan tanda penuaan 
  • Rasa Lebih Muda -  Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh. - Kolagen jg membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi - Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal. - Memastikan otot sentiasa sihat. Sel GLYA membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik.
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

SHAKLEE COLLAGEN POWDER , LEBIH DARI SEKADAR KOLAGEN!!

~ kolagen yang halal, tiada pewarna dan perasa tambahan, selamat, 100% semulajadi. Sangat mudah larut dalam air/minuman kegemaran anda.

~ Untuk rasa yang lebih enak campurkan serbuk kolagen shaklee di dalam Mealshakes dan ESP @ jus kegemaran anda..





 <<< Parut-parut di wajah jelas kurang kelihatan dan semakin memudar. Kulit jadi lebih cerah.
 



Kesan parut jerawat dan jeragat hilang dan memudar. Tiada lagi masalah yang merunsingkan >>>



<< Warna kulit jadi lebih sekata dan tiada lagi kesan terbakar apabila terkena panas matahari




Kedutan, garis halus dan eyebag juga memudar. Kulit lebih anjal, tegang dan licin.>>>



<<< Tiada lagi masalah jeragat yang merunsingkan. Kulit lebih cantik, anjal, tegang, cerah berseri.




## masih ada lagi yang cuba menggunakan testimoni pengguna shaklee dan menukarkannya kepada produk lain.. jgn tertipu ye... Jelas nampak kebaikan dan kehebatan produk Shaklee!! ##







CEPAT2 DAPATKAN PROMOSI INI DENGAN SEGERA SEBELUM KEHABISAN STOK!

No comments:

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...