19 August 2013

SET KURUS SHAKLEE TURUNKAN BERAT BADAN DAN CANTIKKAN KULIT

BERAT BADAN NAIK selepas raya? Baju dah mula sendat?? Sering di ejek sebab gemuk? Berasa kurang keyakinan diri kerana berat badan dan penampilan kurang menarik? owh noo!

Normal kan bila lepas raya, makan sakan sana sini,..diet melayang entah ke mana.. hee..saya lah tu.. Time puasa makan berkawal...nak kurus & nampak gojes lah kan time2 raya... haruslah! 

Tau tak Vitamin Shaklee pun boleh buat anda KURUS dan CANTIKKAN KULIT

SET KURUS SHAKLEE TURUNKAN BERAT BADAN DAN CANTIKKAN KULIT


Set Kurus Shaklee bertindak dalam 3 cara :

1) BAKAR - bakar lemak dan kolestrol dengan Omega atau Lecithin. Selain omega dan lecithin mengemulsi dan membakar lemak, ia juga memberi efek kulit glowing tau... yes! ia dapat cantikkan kulit juga malah lebih dari itu...untuk kesihatan jantung juga hokey... Bukan sekadar turunkan berat badan..

2) BUANG - buang lemak, kolestrol dan cecair melalui pembuangan air kecil dan air besar dengan Alfalfa atau Herb Lax... boleh juga ambil yang POWER lagi iaitu DTX Complex mencuci toksin dalam hati..hati bersih, kesihatan juga lebih baik..Alfalfa juga mencantikkan kulit ye, dapat perbaiki alergik dan 1001 khasiatnya lagi..

set kurus shaklee
set kurus bajet

3) BINA - Cinch Shake Mix atau Energizing Soy Protin (ESP) adalah sumber protin yang membantu beri rasa kenyang dan puas yang mana protin membantu menjaga otot agar tidak mengelembir semasa proses menurunkan berat badan. Otot yang tidak dijaga semasa proses berdiet akan menyebabkan tubuh anda lembik dan mengelembir selepas anda berhenti berdiet. Ini yang dinamakan diet yo-yo. Bagi ibu-ibu menyusu, tidak digalakkan ambil cinch shake mix kerana tiada kalori. Ibu menyusu perlu lebih kalori semasa menyusukan bayi. So, bf mom boleh ambil ESP atau boleh mix sekali dengan Cinch Shake Mix...sedappp... (^^,)v.. haa... protin esp juga dapat mencerahkan serta mencantikkan kulit kerana protin adalah makanan sel. Sel yang sihat, kulit jadi sihat dan kelihatan cantik hokey...wink winkk...

set kurus shaklee

set kurus shaklee buat ibu menyusu

4) BERI TENAGA - semasa menurunkan berat badan, badan menjadi sedikit lemah. So, untuk mengelakkannya dan memberi tenaga pada tubuh anda digalakkan mengambil bersama Cinch energy tea mix. Boleh diminum pada bila-bila masa. Cinch energy tea memberi tenaga sepanjang hari dan dapat mengurangkan rasa letih. Lagipun, anda perlu minum lebih dari biasa semasa berdiet.

Nak turunkan berat badan kenalah disiplin dan jaga dari semua aspek nak kurus...makan makanan seimbang,makan jangan melantak, kurangkan kalori dalam makanan, minum air secukupnya dan senaman yang mencukupi.. kalau konsisten bersenam lagi bagus. tidur malam lebih lena dan berkualiti.. tidur yang cukup, memberi efek kulit yang sihat dan cantik tau..

ok..sekarang dah jelas kan? so, anda boleh pilih mengikut bajet anda... saya akan syorkan mengikut masalah anda samada anda gemuk air, angin, tepu atau punya selera makan yang kuat.. 

jangan segan-segan berbicara sama saya.. ehee... saya tak makan orang k..

your lovely ,
Shaklee Indipendent Distributor
Nor Fahidayu Masran
ID : 882771
HP -->> 0162853148

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....