11 September 2014

Makanan Tambahan Terbaik Buat Kanak-Kanak Sihat & Bijak

Saya yakin dan pasti semua ibubapa ingin berikan yang terbaik buat anak-anak mereka. Tak kira dari segi apa pun. Lebih-lebih lagi di zaman yang serba moden kini, ibu bapa yang sibuk dengan kerjaya dan tiada kesempatan menyediakan makanan seimbang di rumah.

Shaklee menyediakan minuman ringkas yang berkhasiat untuk dinikmati oleh kanak-kanak. Bukan sahaja enak, malah ia kaya dengan protin, serat dan fiber. Sudah tentu Shaklee Meal shakes!  Ia boleh di kocak bersama minuman kegemaran anak-anak anda setiap pagi.... pasti mereka sukakannya..begitu juga anak-anak saya! dan anda akan lihat hasilnya, anak-anak bertambah aktif, dan selera makan mereka jga bertambah baik. Jangan mak pulak tak terlayankan permintaan anak ye..eheee..

Omega Guard juga membantu dalam meningkatkan imuniti anak, memberikan fokus yang lebih tajam kerana ia kaya dengan minyak ikan asli Omega 3. Kalau anak diserang batuk, atau selsema berikan mereka Omega Shaklee, InsyaAllah memang cepat sembuh dan kembali aktif.



Set Vitamin Shaklee Anak Sihat Bijak , membantu tumbesaran kanak-kanak yang baik, meningkatkan imuniti tubuh, menambah selera makan yang baik , membantu menangani alergi, dan dapat mencegah sembelit.

1. Bertambah umur, bertambah berat, bertambah tinggi
2. Postur tubuh tegap dan otot padat
3. Rambut berkilau dan kuat
4. Kulit dan kuku bersih, tidak pucat
5. Wajah ceria, mata bening dan bibir segar
6. Gigi bersih dan gusi merah muda
7. Nafsu makan baik dan buang air besar dengan lawas/teratur
8. Bergerak aktif dan berbicara lancar sesuai umur
9. Penuh perhatian/fokus dan aktif
10. Tidur nyenyak

Berikan makanan tambahan yang terbaik buat anak-anak anda! Berikan juga mereka makanan sebenar, bukan makanan rapu. Makan makanan berkhasiat, lebihkan buah-buahan dan sayur-sayuran.

Berminat?
Hubungi admin untuk info lanjut.

*Meal Shakes OFFER BELI 3 PERCUMA 1*



Anda boleh menghubungi saya melalui:

SMS | WASAP 

0162853148 

untuk respon cepat.



SHAKLEE COD AREA -  
SEKITAR BANDAR BARU SENTUL, MINI UTC SENTUL, 
TAWAKAL HOSPITAL, RESTORAN HASLAM JALAN PAHANG 
 atau beli terus secara online terus ke rumah anda!
 
 

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....