28 November 2016

Set Kurus Bajet Shaklee Pilihan Ramai



Haaa....inilah set vitamin bajet kurus meletops pilihan saya.. suka sebab set ni tak buat saya cirit birit atau sakit perut memulas.. syok je giteww... pembuangan pun lancar jer.. bangun pagi bdn pun rasa best.  Tp dah termengandung ni taklah sy amik semua..juSt amik lecithin je.. utk elak sembelit masa hamil sy amik Ostematrix sebagai pengganti. Lecithin tu pun bntu melawaskan dan bagus utk perkembangan otak janin juga tau..😉

Lagi best bulan ni ada promo lecithin dan alfalfa 😍😍 boleh borong buat spare bersalin nanti.. ehee...

Nak kongsikan apa hebat nya set kurus bajet meletops pilihan ramai ni ;


APA FUNGSI HERBLAX?


Herblax adalah sejenis herba dan gabungan daun senna yang membantu dalam pembersihan usus. Usus bersih, bantu penyerapan zat dan vitamin lain dengan lebih optima.

Fungsi Herblax Shaklee

🍃bantu pembersihan najis yang tersekat
🍃merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
🍃membantu masalah sembelit
🍃tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
🍃mengempiskan perut
🍃ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut


APA FUNGSI LECITHIN ?

🌿 lecithin adalah pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran


KENAPA LECITHIN?😘😘


FUNGSI KOLINA dalam Lecithin

● kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan
● kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf
● maknanya selain untuk menghapuskan lemak degil, kolestrol dalam badan,
● Lecithin juga boleh membantu otak kita berfungsi dengan cerdas
lecithin bantu mengurangkan bengkak susu bagi ibu menyusu. Ibu hamil dan menyusu blh ambil lecithin



🍃KEBAIKAN ALFAFA🍃

💊Merawat gangguan pencernaan
💊Mengawal kolestrol dalam darah
💊Menghapuskan kolestrol buruk (LDL)
💊Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
💊Bagus untuk pesakit diabetis kerana mengurangkan paras gula dalam darah
💊Mencegah edema - Pengumpulan air di dalam badan terutama di bahagian kaki
💊Mengurangkan simptom menopaus
💊Merawat asma dan lain-lain masalah pernafasan
💊Merawat masalah sembelit
💊Menyahkan toksik dalam badan
💊Merawat sakit otot dan sendi
💊Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
💊Membantu masalah penghadaman
💊Terkenal dengan fungsinya yang memperbanyakkan susu ibu
💊Merawat masalah pundi kencing
💊Merawat masalah gastrik dan gangguan hati
💊Meningkatkan kesihatan prostat
💊Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita ( mana longgar confirm KETAT.. hee~ extra small giteww.. )
💊Menghangatkan hubungan suami isteri
💊Membantu meningkatkan kesihatan lelaki
💊Membantu merawat lain-lain masalah kesihatan seperti alahan, gout, nafas berbau, arthritis, masalah kolon, hernia,
.
.
Banyakkkkk kan fungsinya. Ketiga2 ni saling bantu membantu agar dapat membersihkan badan kita dari dalam.

Sihat di dalam cantik diluar gitu..

Ok lah jangan lupa dapatkan sekarang ketiga2 tu..nak murah masuk ahli terus baru berbaloi.

👉👉Ada lebih kurang seminggu saja lagi promo hebat ...👏👏👏

🍃order & pertanyaan🍃
Wa 0162853148 | Ayu
#pengedarshakleesentul


Set Kurus Bajet Shaklee


No comments:

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...