FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

26 March 2013

TIDUR BERKUALITI, BADAN CERGAS DENGAN OSTEMATRIX SHAKLEE

MUDAH berasa letih, lesu, kurang motivasi, tidak dapat memberi tumpuan, murung dan berat badan bertambah antara gejala yang menunjukkan anda mengalami masalah kekurangan waktu tidur yang berkualiti.

Biarpun ada yang beranggapan masalah kekurangan tidur itu bukan isu besar, ramai tidak menyedari bahawa otak kita sentiasa sibuk melakukan penyelenggaraan fizikal dan mental bagi memastikan tubuh kita kekal bertenaga pada keesokan harinya

Jika anda menghadapi masalah untuk mendapatkan tidur yang mencukupi, ubahlah gaya hidup anda dengan memulakan pola tidur yang sihat.


OSTEMATRIX SHAKLEE dapat membantu anda memulakan hari esok dengan lebih bertenaga dan cergas walaupun anda tidak mendapat tidur yang cukup, tetapi tidur anda berkualiti..! Tidur yang cukup dan berkualiti juga membantu anda dapatkan kulit yang cantik dan berseri..tak delah muka tu pucat lesi, tak bermaya je kan..?


Gabungkan Ostematrix Shaklee anda dengan Energizing Soy Protien (ESP) untuk tubuh yang lebih sihat, cegas dan bertenaga bila bangun pagi.. Badan yang sihat dan tidak cepat penat bantu kekalkan kecergasan anda sepanjang hari. Penangannya, kulit juga cantik mulus gitu...


Ostematrix dan ESP juga bantu membendung dan mengatasi masalah sakit kepala, migrain, sakit-sakit belakang, sakit tumit, sakit pinggang, gejala PMS/senggugut, kekejangan/ cramp, bengkak air bagi ibu mengandung, kebas-kebas kaki & tangan, nutrisi buat ibu menyusu yang sering kekurangan kalsium kerana menyusui, gigi mudah gugur ketika hamil, juga sgt sesuai bagi anda yang tidak suka minum susu...


Grab now! Offer sepanjang Mac 2013 ni shj... Jgn lepaskan peluang ini. 

Beli 6 dan anda akan sebotol lagi secara PERCUMA!


jangan ternganga ya lepas ni kembali kepada harga asal.


 RP : Ostematrix RM 61.00, ESP RM150 

>> SET COMBO ESP + OSTEMATRIX : RM211.00


nak tau harga saya? Just PM | SMS | WASAP 0162853148 ayu

BERBALOI2.. BADAN PUN SIHAT, MUKA ADA SENYUMM... :)

ESP
OSTEMATRIX



Share it