07 February 2014

SHAKLEE VITALEA MULTIVITAMIN LENGKAP & TERBAIK

Hai...assalamualaikum semua...

ok! Just info u olls semua...bulan Februari 2014 ni Shaklee Offer Vitalea beli 6 botol percuma sebotol lagi Vitalea.... haa...harga berbaloi2 ok.. sebotol Vitalea berharga RM88.75. Kalau beli 6 botol, dapat percuma sebotol lagi...kan berbaloi tu...korang boleh beli share2 dgn kwn2 atau family korang...sebotol vitalea tu ada 120 biji..banyak kan?

Vita-Lea Shaklee ni adalah Vitamin & Mineral yang pertama sekali dicipta di dunia tau! Asal nama Vita-Lea adalah Vitalize-Minerals dan disingkatkan sebutannya menjadi Vita-Min dan digunakan hingga sekarang. Haa....asalnya nama Vitamin adalah daripada Shaklee tau!


Vitalea adalah mutilvitamin terbaik kerana ia adalah tablet multivitamin yang terpantas terlarut di dalam air dan tubuh manusia. 

Vitalea lengkap dengan 30 nutrisi harian lengkap yang di ekstrak daripada buah & sayu2an, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA



Kajian klinikal mendapati mereka yang mengambil Vitalea selama setahun , dapat mengurangkan 65% risiko jatuh sakit! so, Vitalea ni sangat2lah penting dan bagus diambil bagi anda yang tak suka telan pil banyak2 dan bagi anda yang baru nak berjinak2 dengan pengambilan Supplemen bg menampung keperluan Nutrisi tubuh anda!

Manfaat Utama Shaklee Vitalea



 - penambah tenaga segera
 - pelengkap nutrisi
 - keupayaan sistem produktif untuk pembesaran remaja & kanak2
 - membantu dalam stimulasi metabolisme & melambatkan proses penuaan
 - menyediakan asas nutrisi penting untuk tubuh
 - melindungi fungsi buah pinggang, jantung & hati




 JOM DAPATKAN SEBOTOL VITALEA PADA HARGA PROMOSI SEKARANG!

HUBUNGI SAYA UTK INFO LANJUT
 0162853148 SMS | WHATSAPP

 SHAKLEE ID : 882771

 COD AREA : BANDAR BARU SENTUL
































No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....