FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

21 January 2015

Minah ni Hantu Travel tapi Cepat Piawai..! Apa yang buat dia tetap teruskan hobi dia ni??

Memang penat kan lepas balik dari bercuti? Lembik.. lesu... letih.. last-last amik MC sebab dah tak berdaya nak bangun.. 


Vitamin Asas Shaklee bantu cergaskan badan
Penat sangat ni...





Minah Ni Cepat Penat & Pancit Kalau Balik Travel. Nasib Baik... from iReach HD on Vimeo.


Sampai je rumah, rasa serabut semuanya,  mana nak kemas pakaian, rumah lagi.. arghh... letih sesangat dah tu.. memang jawabnya esok tak kerja lah... Sudahnya pergi klinik ambil MC... muahahahaa.....

Begitu juga dengan Pn. Siti Nurazlina dalam video di atas.. Lepas je balik outstation atau bercuti, esoknya memang piawai & tak pergi kerja...

Tapi sekarang tidak lagi...! Lepas beliau amalkan Set Asas Vitamin Shaklee iaitu ESP, Vitalea, B-complex dan Vitamin C. Bukan sahaja dapat mengurangkan keletihan malah meningkatkan lagi kesihatan tubuh. Sukar dapat jangkitan penyakit.. Tak mudah kena demam atau selsema yang biasa dihadapi oleh kita ketika pulang dari bercuti...

Anda kerap travel, atau bercuti? Suka melancong? tapi cepat penat, mudah sakit buat anda tidak selesa? 

Amalkan pemakanan seimbang dan ambil makanan tambahan bagi mencukupkan nutrisi dalam tubuh..!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=019d3e5eef8b966f2a698d6835e35130
Klik Untuk Beli

Saya pengedar Sah Shaklee

Nor Fahidayu Masran
SID :  882771



Sms@wasap  0162853148 

COD AREA   : 


Pengedar Shaklee 

Sekitar Bandar Baru Sentul dan kawasan berhampiran.

Share it