FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

09 December 2016

Vitamin Perlu Ketika Travel atau Balik Kampung

Musim2 cuti sekolah ni saya pasti ramai yg pergi bercuti atau balik kampung bawa anak2. Kasi anak2 kenal kampung dan bermain dgn alam semulajadi. Eeheee...bagi yg ada kampunglah.. kasi kenal kolam, perigi, ayam itik lembu...sawah...sawit.. haaa.... byk anak2 boleh belajar kt kampung. Elak gadjet sepanjang masa.

Ok. Nak share vitamin yg selalu mengingatkan sy kampung halaman. Vitamin yg wajib bawa sepanjang perjalanan. Sebotol #ostematrix dan #nutriferon.

Vitamin wajib bawa dan perlu ada ketika travel atau balik kampung.


Kenapa perlu bawa vitamin ni? Sama seperti keperluan ubat bagi orang sakit begitu juga vitamin. 😊 Sangat perlu bagi mencegah/mengelak jangkitan penyakit dari virus.


Ostematrix ni bantu legakan kejang2, lenguh2 badan lepas memandu atau berjalan. Telan je 4bj malam, bgn pagi tak rasa lesu dan tidur lena je. Ia juga bantu buang angin dlm badan. Bgn pagi membuang dgn lawas tau...😊


Nutriferon pula bantu up imun badan. Biasalah kalau dah jalan jauh tu kan, dgn perubahan cuaca lagi dan virus2 jalanan. Lagi2 musim hujan ni. Mudah sgt kena demam selsema. Mak pak boleh telan nutriferon ni, boleh beri pada anak2 juga. Nutriferon pn legakan alergik tau. Cepat je reda merah2 gatal2 nanti. Dah nama duk kampung kan.. mcm2lah akal anak2 nak mencuba kat laman kan.. 😂😂 kang habis dia pegang segala macam ulat haiwan.. bagi yg mmg ada alergik terhadap makanan pula pun sama.. lagi2 yg ada resdung tu mmg wajib bawa Nutriferon ni.

Haa...mudah nak bawa. Selit je dlm handbeg.. bawalah ke mana2..

Kalau nk order boleh order dgn hakak ye. 😊

WA 0162853148
Nor Fahidayu Masran
Pengedar Shaklee Bandar Baru Sentul, KL

#tsunamishaklee #g14 #tsunamig7 #shakleeEffect #liveamazing #pengedarshakleesentul   0162853148


Share it