22 March 2014

TESTIMONI KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE

Haii.....sihat ke? ok, pagi ni nak share koleksi testimoni kulit cantik dengan shaklee. Saya pasti semua mengimpikan kulit yang cantik dan sihat kan?

Dah macam- macam produk anda guna, dari yang murah sampai yang mahal tapi kulit masih berjerawat, kadang makin rosak pula. Betul? Saya juga hadapi masalah yang sama... Sedarkah anda bahawa kita perlu perbaiki sel kulit dari dalam dulu? Sel yang rosak, menyebabkan kulit mudah berjerawat, berminyak, berparut dan macam-macam lagi... so, kita wajib pulihkan kulit dari dalam.


Lihat testimoni di bawah.

Kulit sebelumnya berminyak, berjerawat & berparut kini lebih licin, cerah & gebu...tiada lagi kesan parut dan jerawat.!


 Best kan?



Lihat fungsi-fungsi Vitamin Untuk Kulit


Esp : Memperbaiki dan memperbaharui sel. Sel lama perlu diganti dengan sel baru setiap 21 hari. Sel lama yang terbiar dan tidak diganti baru akan menjadi sel mati dan menyebabkan kulit tampak kusam. Kerap terjadi bekas gigitan serangga atau bekas jerawat tinggalkan parut hitam kan? Itu menandakan anda kurang protin untuk memperbaikinya.. Esp membantu merangsang kolagen, menganjalkan dan mencerahkan kulit. Warna kulit lebih sekata dan parut2 pudar dan pulih.


Vitamin C Plus : Antioksidan semulajadi yang kuat. Sebiji vitamin C shaklee bersamaan dengan 7 biji setengah buah oren. Selalu dengar artis-artis ambil vitamin c untuk cantik kan? Ada yang ambil suntikan dimuka...uhh...tak mau lah cucuk-cucuk..dah la sakit, pastu tak tau bersih ke tidak jarum suntikan tu..dan risikonya mudah dapat jangkitan oo... Dengan pengambilan Vitamin c yang cukup dapat merangsang pembentukan kolagen, menyekat pembentukkan pigmen, mencerahkan kulit serta memperbaiki kulit berjerawat.


 Vitamin E : Sumber antioksida yang kuat, Anti-penuaan, melindungi jantung, memperbaiki parut, bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.


Berminat nak cuba? Hubungi saya untuk info lanjut.

Bulan ni Offer Esp, jangan lepaskan peluang ye! Bukan senang nak dapat offer Esp ni...mau 2 tahun sekali.. Grab 3 tong terus cukup sampai raya nanti, dapat kulit gebusss , licin lagi anjal.... slim melim lagi tau...


Sms @ Whatsapp 0162853148 untuk order. 
Cod Area Sekitar Bandar Baru Sentul, Kuala Lumpur & Pengeposan seluruh Malaysia

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...