01 June 2014

Cara Daftar Jadi Anggota Shaklee Indonesia

Shaklee kini telah melebarkan sayapnya ke Indonesia, dan selepas ini akan ke India pula.

Hai, sobat Indonesia.! Kalian mau mendaftar jadi Anggota Shaklee Indonesia? Ayuh, kita berganding memasarkan produk Shaklee di Indonesia agar semua rakyat mendapat manfaatnya! Sihat, kaya dan berjaya. Insya Allah, kalian bisa .. :)

Bersama saya di Group yang Hebat di dalam pasaran Online Malaysia. Kami akan bantu anda secara percuma di dalam Facebook Secret Grup , kalian akan dibantu sehingga berjaya.. Saya adalah downline Master Lyna Noh <<-- ( klik link untuk kenal ) yang sekarang udah femes di lingkungan sahabat Shaklee Indonesia. Kalian bisa menjemput beliau ke tempat kalian, insyaAllah jika ada masa free beliau bisa ke sana.

Sudah pada tahukan kalau Shaklee Indonesia telah memilih Anang & Ashanty sebagai brand ambassador kita.

Pasti banyak yang bertanya kenapa Anang & Ashanty ? mau tahu jawabnya?…

Ternyata mereka berdua ini telah menggunakan produk Shaklee dan mereka jatuh cinta pada produk- produk Shaklee karena telah merasakan manfaatnya, jadi pada saat kita memilih mereka menjadi brand ambassador, mereka dengan senang hati menerima tawaran Shaklee Indonesia dan untuk merayakan bergabungnya Anang & Ashanty ke keluarga besar & brand ambassador Shaklee Indonesia,
kita akan mengadakan Press Conference and Signing Ceremony.

Duta Shaklee Indonesia

CARA REGISTER KEANGGOTAAN SHAKLEE INDONESIA.


Untuk register, kalian bisa DOWNLOAD form ini <<-- klik link]  dan isikan form dengan lengkap. Di bahagian bawah form, isikan :

 SPONSOR NAME -->> NOR FAHIDAYU BINTI MASRAN , SHAKLEE ID : MY882771, MOBILE PHONE : +6016 - 2853148


Ayuh! Sungguh mudah. hanya isikan form di atas dengan lengkap, dan email kan ke -- >> cs@shaklee.id  atau FAX : +6221-29308729 atau kalian bisa terus hubungi No.TLP : +6221-29308728 untuk info lanjut. 

Anda bisa hubungi saya di Facebook -->> Nor Fahidayu Masran untuk info lanjut juga. Atau Email ke alfizriz@gmail.com

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....