18 August 2014

Perkongsian Jutawan Muslimah Shaklee di Pentas Dunia (SGC) 2014

Terharu saya lihat video ni.. Airmata mengalir , hingus tetiba pula meleleh...sangat menyentuh hati sharing ni..

Inilah master-master dari grup besar kami yang kini berasa Long Beach California. Orang2 US sangat hormat dengan wanita-wanita muslimah kita, mereka tidak bersalam tetapi mereka hanya meletakkan tangan mereka di dada tanda hormat. 

Keep on sharing, keep on giving, and keep on smiling, itu pesan dari PM Shareza Hashim. Ya! kami di ajar untuk terus berkongsi, memberi dan sentiasa senyum... Its Magic! Who we are? We are Champion...! 

Semua orang boleh berjaya, semua orang punya peluang yang sama..Percaya diri..semua orang boleh buat. Just do it... itulah kami..walau pelbagai tohmahan, dugaan...tetap kami laluinya kerana kami percaya Allah bersama-sama kami. Kami nak semua orang sihat, semua orang kaya dan berjaya dunia akhirat.

Ya! Tahun hadapan kami akan ke Itali pula. Selain berbisnes, niat kami ingin bersama-sama menyebarkan Islam agar lebih dihormati dan disegani. We are the best, among the best!

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....