19 August 2014

Set Berpantang Shaklee Yang Popular | Berpantang Secara Moden




Set berpantang Shaklee yang popular membantu ibu-ibu masakini yang sibuk berpantang secara moden , berpantang dengan baik dan cepat pulih. Selain pilihan herba-herba dipasaran, ternyata keperluan vitamin juga sangat penting bagi memulihkan kembali badan ibu-ibu selepas bersalin.

Ingat ye ibu-ibu, badan kita ni nak pakai lama,..luar dan dalam kena jaga tau... kalau tak jaga, umur belum 40 tahun , badan dah lemau...mulalah komplen...bapak-bapak mula menggatal dengan orang lain... haaa...jangan menyesal ye...


TESTIMONI SET BERSALIN DAN MENYUSU SHAKLEE IBU BAYI PRAMATANG


Menyusu Anak Pramatang Memang Mencabar, Apa Yg Perlu BUAT? from iReach HD on Vimeo.

Fungsi- fungsi Set Berpantang Shaklee.. 

secara ringkasnya je ye,,

1. Vitalea - mengandungi iron yang penting untuk menambah darah bagi ibu-ibu lepas bersalin.


2. B-Complex - membantu memulihkan saraf-saraf ibu, memanaskan badan, memberi ketenangan bagi mencegah stress dan meroyan lepas bersalin. Saya suka b-complex shaklee ni.. bukan saja masa pantang malah dihari-hari biasa juga.!


3. Vitamin C - membantu meningkatkan imun ibu bersalin, percepat baikpulih luka, mencantikkan kulit juga.


4. Zink - Sangat penting untuk percepat baikpulih luka dan mencegah keguguran rambut selepas bersalin,.. Zink banyak terdapat dalam ikan haruan, sebab tu orang dulu-dulu makan ikan haruan. Bagi kita sekarang ni, ada tempat yang sukar nak dapatkan ikan haruan dan kurang suka nak makan ikan haruan tu sendiri kan? Pengambilan zink membantu anda!

Add on (optional) :

5. Esp - membekalkan protin dan membantu penyerapan vitamin lain dengan lebih efisyen. Protin juga banyak terdapat dalam susu ibu, jadi ia juga berfungsi sebagai milkbooster dan membekalkan tenaga.

6. Ostematrix - bekalan kalsium yang lengkap dengan vitamin d, dan magnesium. Ia juga membantu mencegah sembelit dan memberi tenaga bagi ibu-ibu lepas bersalin. Ostematrix juga bertindak sebagai Milkbooster tau.! Bangun pagi dengan lebih cergas dan tidak lesu. Tidur ibu walau sekejap jadi lebih lena dan berkualiti.

7. Lecithin - membantu ibu-ibu yang nak cepat kurus lepas bersalin, juga mencegah bengkak susu.

8. Alfalfa - bertindak sebagai milkbooster, memberi rasa panas, mengecutkan rahim dan membuang toksin. Digalakkan ambil pada dos yang kecil terlebih dahulu, sila dapatkan kosultasi yang betul dari pengedar anda!


Saya menggalakkan ibu-ibu berpantang menjaga pemakanan semasa berpantang, makan makanan berkhasiat, jangan ambil makanan sejuk dan berangin. Jaga kesihatan anda demi masa depan diri sendiri dan keluarga anda!  Pasti mak gojes dari anak dara nanti tau!!..



Anda boleh menghubungi saya melalui:


SMS | WASAP 
0162853148 
untuk respon cepat.

SHAKLEE COD AREA -  
SEKITAR BANDAR BARU SENTUL, MINI UTC SENTUL, 
TAWAKAL HOSPITAL, RESTORAN HASLAM JALAN PAHANG 
 atau beli terus secara online terus ke rumah anda!

beli online
Set berpantang & menyusu lengkap
 Hubungi saya selepas anda membuat belian secara online bagi mendapatkan KONSULTASI dari saya secara PERCUMA!

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....