17 January 2014

TURUNKAN BERAT BADAN SECARA SELAMAT DENGAN SET KURUS SHAKLEE

Berat badan naik mendadak? Mencari produk kurus dengan cara selamat? Semestinya SET KURUS SHAKLEE paling selamat! Tidak perlu berlapar dan diet yang ketat. Tanpa pantang larang yang tidak munasabah!

Set Kurus Shaklee terlajak larisss....menjadi rebutan ramai dan kerap kehabisan stok di branch2 Shaklee sendiri..


SET KURUS SHAKLEE ini mengandungi :


Cinch Shake Mix : memberi rasa puas & kenyang yang lama dan membina otot yang pejal agar tidak mengelembir semasa menurunkan berat badan. Cinch mengandungi Leucine yang menjaga otot semasa proses bakar lemak.


Lecithin : berfungsi sebagai pembakar & pengemulsi kolestrol & lemak, melawaskan proses pembuangan air besar


Alfalfa : bertindak bagi membuang toksin & lemak yang dipecahkan oleh lecithin dari seluruh tubuh agar penyerapan vitamin lain menjadi lebih efisyen.


Dapatkan SET KURUS SHAKLEE &  TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN SELAMAT

Set ini selamat digunakan dan tidak memudaratkan kesihatan anda dalam jangka panjang malah ia mampu meningkatkan taraf kesihatan anda!

Jangan sesekali tersalah pilih produk yang menjanjikan penurunan berat badan yang banyak dalam jangka masa pendek kerana ia boleh memudaratkan kesihatan  anda kemudian hari nanti. Banyak produk kurus yang mengandungi bahan kimia terlarang yang boleh menyebabkan kerosakan pada saraf otak! Dari itu berhati-hatilah ye...

kurus dengan selamat dengan set kurus shaklee
Set Kurus Shaklee

BAGAIMANA NAK BELI?

Hubungi kami untuk pemesanan & info lanjut.



Sms | Whatsapp : 0162853148
FREE GIFT & Konsultasi PERCUMA bagi pelanggan2 kami.

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....