30 November 2013

VITAMIN UNTUK KULIT CANTIK DAN CERAH


Fenomena masakini ...terdapat banyak lambakaan set kulit cantik dipasaran... dimana-mana sahaja..semua nak kulit yang cantik & cerah tak kiralah lelaki ke perempuan kan??

TIdak dinafikan, saya juga begitu.. ehee...benci sungguh bila jerawat muncul kat muka... cacat penampilanku...tangan pun mulalah gatal nak mengumpil... uhuu....dah meninggalkan kesan parut..produk external pun tak dapat menghilangkan kesan parut tersebut... dari sini kita perlukan penjagaan "internal' pula.. penting ye penjagaan dalaman ni.. dalaman rosak, wajah tampak kusam..

Ok, meh nak bagitau vitamin untuk kulit cantik dan cerah ni.. bukan kat muka je ye, malah seluruh tubuh kita. Ini adalah cadangan set bajet vitamin untuk kulit cantik.


VITAMIN C SR PLUS


VITAMIN C SHAKLEE adalah sumber vitamin semulajadi. Sebiji Vitamin C shaklee bersamaan dengan 7 biji setengah buah oren! Mampu tak anda makan 7 bijji oren sehari? cukup ke vit c yang ada dalam buah oren tersebut? haaa...tak payah susah2..kita adan Vitamin C shaklee yang meletops letop dipasaran ni, sampai satu ketika dulu habis stok dekatn setahun....lamaaaa tu.....

SET KULIT CANTIK DAN CERAH
HASIL LEPAS 2 MINGGU AMBIL VITAMIN C SHAKLEE

Vitamin C penting dalam pembentukan kolagen. ramai wanita mengamalkan kolagen walhal hanya dengan mengamalkan makanan yang tinggi vitamin c  membantu penghasilan kolagen dengan baik... haaa....kolagen yang cukup memberi keanjalan pada kulit & membuatkan kulit anda nampak lebih cerah tau..

PROTIN (ESP)


Protin sangat penting untuk kulit kita. Protin adalah makanan sel. Protin menghasilkan sel baru dan menggantikan sel lama. Protin yang cukup menghasilkan kulit yang sihat dan cantik,. Protin juga dapat mencerahkan pigmentasi jeragat dan Memudarkan part-parut jerawat. Shaklee ESP adalah protin terbaik yang pernah terhasil.

Protin membantu mengurangkan kesan hitam (kesan mati akibat jeragat) . Tompokan hitam pada kulit akibat jeragat dan parut jerawat sangat sukar dihilangkan jika tidak dapat cukup protin yang membantu dalam penghasilan sel baru. Untuk mendapatkan kulit yang cantik, kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protin yang baik


SET KULIT CANTIK DAN CERAH
VITAMIN UNTUK KULIT CANTIK


Dapatkan VITAMIN UNTUK KULIT CANTIK DAN CERAH INI PADA HARGA MAMPU MILIK DENGAN SAYA. KONSULTASI PERCUMA UNTUK ANDA!


CONTACT ME NOW!


pengedar sah shaklee bandar baru sentul dan sekitar
PENGEDAR SHAKLEE  SEKITAR SENTUL



SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

ID : 882771
 





CALL | SMS : 016-2853148

EMAIL : alfizriz@gmail.com

BLOG : www.ayusihatanggun.blogspot.com


FB PAGE : <3 PRETTY HEALTHY


No comments:

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...