15 October 2014

RESEPI SEDAP ESP SHAKLEE

Saya jamin, resepi ESP ni memang sedap, marvelous, healtylicous.. yum yummmm..... tak caya?

Cuba lah...

1 sb Esp
2 bj kurma buang biji
Segelas susu segar
Buah / badam - optional
Madu - optional

Kurma di rendam bersama susu semalaman di dalam peti ais.

Dah sejuk, keluarkan dan blend bersama sesudu ESP dan kurma / buah feveret anda..

Sedia untuk dinikmati.. arghh... sedapnya... rasa dingin, kenyang, creamy, energized  lagi berkhasiat..

Bagi ibu menyusu, ini resepi yang sgt baik untuk ibu. Berfungsi sebagai milkbooster juga, dan bantu memekatkan susu ibu. Bayi ibu cepat kenyang dan tidur lebih lena dan lama.. Best kan??

Bukan tu je, Resepi ESP ni membantu memperbaiki serta memperbaharui sel-sel dalaman dan dapat mencantikkan kulit, gebuss , haluss, mulusss, anjal, badan yang bertenaga serta rasa kenyang yang lebih lama. haa, siap dapat berdiet lagi.. owhh   harap tak overclaim sebab resepi memang saya dah cuba!

Resepi sedap ESP Shaklee
Sebelum di blend
Sedia dinikmati [mamafaiz.com]

TIPS BANCUHAN ESP :

 
" Jangan bancuh ESP dengan air panas. Jangan minum lebih 3 sudu sehari sebab ia akan memberatkan pemprosesan di dalam ginjal. Nak jimat bancuh 1sk pagi, 1sk malam"


" Seeloknya dibancuh dengan air suam, di goncang/shake dalam botol atau diblend supaya lebih sebati dan mudah larut. BOLEH GUNA AIR SEJUK peti ais.. Kalau kacau guna sudu ia tak larut sepenuhnya dan berketul-ketul. Kurang enak lorhh" 
 
 
 
 
Oktober 2014 - ESP BUY 6 FREE 1
 
Anda Dapat :
 
FREE KEAHLIAN BERNILAI RM65
CASH BONUS BULAN DEPAN RM30
KONSULTASI PERCUMA
 
 
Jom beli sekarang sebelum kehabisan stok! 
 
 

PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK 

DENGAN SERVIS YANG CEPAT


Anda boleh menghubungi saya melalui:

SMS | WASAP 

0162853148 

untuk respon cepat.



SHAKLEE COD AREA -  
SEKITAR BANDAR BARU SENTUL, MINI UTC SENTUL, 
TAWAKAL HOSPITAL, RESTORAN HASLAM JALAN PAHANG
 
 

No comments:

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...