FRIENDS

Google+ Badge

Follow My IG

Instagram

28 February 2015

Makcik Cergas Walau Berpuasa Semasa Hamil Anak Kelima!!

Sedar tak sedar bulan Ramadhan ni semakin dekat.. upss!! dah ganti ke puasa yang lepas ??

Bagi ibu-ibu yang tengah mengandung tu mesti berkira-kira nak ganti puasa kan? Nak tunggu alahan reda sikit.. tak pasti larat ke tak nak ganti.. tup tup , minggu depan dah bulan puasa.. terpaksa bayar fidyah pulak..

kekal cergas berpuasa ketika hamil
Puasa ketika hamil tak semestinya lembik

Ok! Jom kita tengok klip video bagaimana Puan Haridah ni yang kekal bertenaga berpuasa semasa mengandung anak yang kelima. Apa yang buat dia tak lembik lunyai berpuasa semasa hamil? Nampak je macam tercungap-cungap tapi puasa cukup sebulan hokey!!



Puasa Semasa Hamil Tak Semestinya Lembik Lunyai. Tengok Betapa Cergas Makcik ni... from iReach HD on Vimeo.


Korang pun nak kekal cergas bertenaga berpuasa semasa hamil? 

Ikut cara makcik dalam video tu ! InsyaAllah sangat membantu ibu hamil berpuasa jadi lebih kuat dan kekal bertenaga. Sepatutnya kita sebagai seorang muslim, ketika berpuasa kita jadi lebih kuat kan? bukan lembik lesu,, puasa ke tak puasa ke, kita cergas seperti biasa..

Bonusnya nanti, kita dapat baby yang kuat juga! Baby yang POWER gitu,,,..Kulit baby pun cantik nanti tau..  Wow!

Cadangan Set Berpuasa Ketika Hamil Kekal Cergas


ESP - Bantu beri rasa kenyang dan bekalkan tenaga yang lama 

Keperluan Protin Ketika Hamil
Keperluan Protin Ketika Hamil


Performance Drink - Bantu kekalkan bendalir / cecair dalam badan & kembali menyegarkan ketika berbuka

Set Ibu Hamil - Bantu berikan keperluan nutrisi dan tenaga yang cukup semasa hamil


Cadangan Set Ibu Mengandung Shaklee
Cadangan Set Ibu Mengandung Shaklee


Hubungi saya untuk sebarang pesanan atau pertanyaan

AYU 

0162853148

COD BANDAR BARU SENTUL & SEKITARNYA

Share it