01 February 2015

Pilihan Vitamin Terbaik Untuk Kanak-Kanak

Tidak dinafikan kini, ramai ibu-ibu yang memberikan makanan tambahan kepada anak-anak. Mak-mak sedar akan kepentingan vitamin yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran mereka..Kekurangan nutrisi semasa mereka masih kecil memberi kesan besar terhadap pengawalan emosi apabila mereka besar nanti.

Sediakan makanan seimbang untuk anak-anak

Saya percaya , kini ramai ibu-ibu berusaha membekalkan makanan (bento) untuk anak-anak ke sekolah jika berkesempatan. Tetapi ada juga ibu-ibu yang sibuk, tidak sempat menyediakannya dan hanya memberikan wang kepada anak-anak untuk beli makanan di kantin sekolah. Anak-anak yang tidak membawa bekal lebih suka berbelanja di kantin yang belum tentu punya makanan yang berkhasiat atau mereka lebih suka membeli "jajan" @ makanan rapu sahaja.

Anak-anak yang sedang membesar, anak-anak yang kerap sakit, cepat letih, tidak fokus, suka makan makanan rapu, kurang makan sayur dan buah amatlah di syorkan untuk ibu ayah berikan mereka Vitamin untuk kanak-kanak bagi menampung kekurangan nutrisi tubuh mereka.
Bolehkah anak anda makan semua ini setiap hari?


Makanan seimbang adalah sangat penting untuk tumbesaran anak-anak. Ia tidak dapat digantikan dengan apa-apa makanan tambahan @ supplemen. Vitamin hanya pelengkap keperluan nutrisi dan BUKAN pengganti makanan sebenar.

Ok. Dah faham?

Berikan Vitamin terbaik untuk anak-anak anda. Yang lama ditunggu kini kembali lagi dengan formulasi terbaru, berperisa anggur lebih sedap dan boleh dikunyah-kunyah macam gula-gula. Saiznya hanya sebesar syiling 10sen sahaja, Anak suka , mak lagi suka... Sebab mak pun boleh kunyah sekali.. ehee.. (̶◉͛‿◉̶)


Offer di teruskan sehingga akhir Februari 2015 .

Vitalea for Kids Beli 3 Free 1

Vitamin Pilihan Terbaik Untuk Kanak-Kanak
Pilihan Vitamin Terbaik Untuk Kanak-Kanak

Multivitamin untuk kanak-kanak @ Vitalea for kids ini lengkap dengan 19 nutrien perlu untuk pembesaran kanak-kanak yang diformulasi dengan perisa anggur yang sedap! Ia juga tidak meninggalkan kesan kaviti pada gigi anak anda!


klik untuk terus beli


Hubungi saya untuk pembelian

SID : 882771
NOR FAHIDAYU MASRAN
016 - 2853148

Pengedar Shaklee Sekitar Bandar Baru Sentul
dan kawasan berhampiran.
Pengeposan Seluruh Malaysia


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....