22 May 2015

Sakit Belakang Lepas Bersalin, Tak Kan Nak Telan Pain Killer Tiap Hari?!

Siapa yang alami masalah sakit belakang sama macam saya ni?

Selalu terjadi pada ibu-ibu lepas bersalin, kadang-kadang terjadi juga kepada mereka yang aktif bersukan.

Apa anda buat ye masa kena sakit belakang ni? Sakit kan, sampai rasa nak bangun pun susah.. Nak tunduk kena pelan-pelan...

Sakit Belakang Lepas Bersalin

Ramai rasanya yang telan panadol @ pain killer masa kena sakit belakang kan? Sakit je telan ubat.. lama2 badan pun dah kebah dengan ubat, perlukan dos yang lebih tinggi pula sebab ubat pun dah tak dapat hilangkan rasa sakit belakang tu..malah mungkin akan mengakibatkan kerosakan pada buah pinggang kita..

 
Ibu Muda ini Sakit Belakang lenguh-lenguh badan Macam Orang Tua,  
apa dia buat untuk selesaikan masalah Sakit Belakangnya tu.



Cara saya hanyalah dengan menelan Ostematrix shaklee je. Saya telan 4biji setiap malam.. Kalau sakit sangat saya akan telan 6 biji sehari. InsyaAllah , selama saya makan Ostematrix ni, sakit belakang hilang lepas bangun tidur. Tidur pun rasa lena sangat tau..padahal tidur sekejap je sebab menyusukan anak.. Yang best lagi.,dah tak kena kejang kaki waktu malam!!

So, pilihan di tangan anda.. pilih ubat atau supplemen semulajadi.. saya sharekan untuk anda agar tahap kesihatan dapat ditingkatkan dengan lebih baik tanpa bergantung kepada ubat..
Sharing is caring
Caring is loving
With Love :

Nor Fahidayu Masran
Sid Terbaik Sentul
0162853148

2 comments:

Maria Firdz said...

Kalsium kena amik sebelum bersalin lagi kalau boleh..

ayu mas said...

memang wajib ambil kalsium sejak hamil lagi malah jika tak hamil pun kita perlukan kalsium. Apalagi bila hamil kita berkongsi zat dan kalsium dengan bayi dalam kandungan kita. :)

PNEUMONIA DAN CARA MERAWAT JANGKITAN KUMAN DALAM PARU-PARU DENGAN BERKESAN

Paru-paru adalah organ penting untuk fungsi pernafasan manusia. Manusia bernafas sekurang-kurangnya 20 ribu kali dalam sehari dan bekerja...